08/01/2019 Societat - Jordi Rodríguez
La marxa nòrdica és una activitat saludable que distribueix l'esforç físic. (Foto: Vies Verdes).
La Fundació Oncolliga a Girona ha inclòs la marxa nòrdica en les activitats que fa a Palamós per a les dones que han estat operades de càncer de mama. La teràpia es fa cada dos dimarts, a partir de dos quarts de quatre de la tarda i amb sortida des de l’aparcament de la Fosca. L’activitat es combina amb les sessions de gimnàstica que Oncolliga ja venia fent al municipi.
Hortènsia Doporto és la coordinadora de la Fundació Oncolliga a Palamós.
Entre els serveis que presta Oncolliga, que a Palamós opera des de fa deu anys, hi ha els d'assistència psicològica, rehabilitació funcional, banc de perruques, assistència domiciliària o assessorament legal, entre altres. A Palamós, al llarg de l'any s'organitzen diverses activitats per recaptar fons. És el cas de la botifarrada i l'arrossada populars, o de la cursa Oncoextreme. A més, hi ha un estret lligam amb altres entitats cíviques que també fan coses a benefici de la Fundació.
Totes les notícies:
22/09/2026 - Medi Ambient L'estiu molt càlid augura una tardor amb risc de pluja extrema
El canvi climàtic fa que no parem de batre rècords de temperatures altes i, després d'un dels...
22/09/2026 - Serveis L'Ajuntament contracta una consultora per calcular el nou cost dels complements salarials de la Policia Local
L'Ajuntament de Palamós ha contractat una empresa externa perquè faci el càlcul dels complements...
22/09/2026 - Obres i Urbanisme L'oposició critica que els baixants del Mercat no es connectin a la xarxa d'aigües plujanes
Els grups de Junts per Catalunya i de Som-hi per Palamós i Sant Joan, tots dos en l'oposició...
22/09/2026 - Política La moció de JuntsxCat sobre Rheda, al Ple d'octubre
Després que finalment va quedar fora de l'ordre del dia del Ple municipal d'aquest setembre, Junts...
22/09/2026 - Cultura Recull dels primers anys de 'Converses de taverna', avui al cicle 'Mar fràgil'
Aquesta tarda es farà al Museu de la Pesca de Palamós la segona de les 3 sessions del cicle 'Mar...