07/01/2019 Medi Ambient - Jordi Rodríguez
Cel serè i margarides grogues, amb el Port Marina de fons, el passat dijous. (Foto: Jordi Fernández. tempspalamos.blogspot.com).
Ens fixem ara en l'estadística del temps que hem tingut en aquesta primera setmana de l'any 2019. Un cop més ho podem fer gràcies a les dades que ens subministra l'estació meteorològica del nostre col·laborador Josep Ribas. Ja som a l'hivern i això s'ha notat perquè el termòmetre ja ha caigut puntualment a temperatures negatives. La mínima més baixa de la setmana va ser de menys 1'4 graus, el divendres passat.
Malgrat tot, les temperatures van revifar ahir espectacularment de la mà d'un vent del nord reescalfat. Vam tenir una màxima primaveral de 20'3 graus, amb un cop de vent màxim de 61 quilòmetres per hora. Estem, d'altra banda, en plena fase anticiclònica i en aquests primers dies de l'any, de la pluja no en trobem ni rastre. Dir, per últim, que la temperatura en superfície de l'aigua del mar és de 14'8 graus, segons l'observatori de Josep Pascual a l'Estartit.
Totes les notícies:
23/06/2026 - Cultura El pregó de l'Associació d'Afectades de Fibromiàlgia obre avui la Festa Major de Palamós
La Festa Major de Palamós 2026 es posarà en marxa oficialment a partir de les 8 d'aquest vespre,...
23/06/2026 - Política L'Ajuntament haurà de revisar el tancament del pressupost de l'any passat
La Intervenció de l'Ajuntament de Palamós ha detectat errors materials en el tancament del...
23/06/2026 - Política La CUP demana rebaixar les ràtios a l'aula en comptes de suprimir una línia educativa d'I3
Ahir dilluns va començar el període de matriculació pels cicles d'infantil, primària i...
23/06/2026 - Societat Els metges alerten dels riscos de les temperatures altes
Les temperatures altes que estem tenint en aquests primers dies de l'estiu, i en particular les...
23/06/2026 - Societat Calonge i Sant Antoni recomana concentrar el llançament de petards en dos llocs
El front marítim de Calonge i Sant Antoni s'ha convertit des de fa molts anys en un lloc de...