17/12/2018 Serveis - Jordi Rodríguez
Mar de fons observada el passat divendres 14 de desembre a la cala del Morro del Vedell. (Foto: J. Fernández tempspalamos.blogspot.com).
Veiem ara quines dades ens ha deixat el temps de l'última setmana a Palamós. Com sempre ens les facilita l'estació meteorològica del nostre col·laborador, Josep Ribas. Les temperatures van baixant poc a poc, però estem a les portes de l'hivern i encara no ho sembla. La màxima més alta de la setmana, del dilluns va ser de 15 graus i mig. La mínima més baixa, el dimarts, es va quedar en 4'7.
La pluja ha tornat a agafar protagonisme amb un acumulat de quasi 19 litres per metre quadrat, la major part caiguts el dijous. Aquell mateix dia hi va haver el cop de vent més fort de la setmana. 53 quilòmetres per hora de component nord.
També va baixant la temperatura de l'aigua del mar en superfície que, segons l'observatori de Josep Pascual a l'Estartit, és de 15'9 graus.
Totes les notícies:
07/08/2026 - Serveis Aquest diumenge comencen les escales de creuer del mes d'agost
Aquest diumenge començaran les escales de creuer d'aquest mes d'agost al port de Palamós. La...
07/08/2026 - Cultura Obeses torna a l'Amb So de Cobla
Penúltima jornada del desè festival Amb So de Cobla, que va obrir portes aquest dimarts passat....
07/08/2026 - Cultura El Museu de la Pesca estrena una imatge gràfica nova
El Museu de la Pesca de Palamós mostra des de fa uns dies una imatge gràfica nova. La imatge...
07/08/2026 - Cultura El Club de Fans 60's, 70's i 90's comença una etapa nova
L'Associació Municipal Social Club de Fans dels 60's, 70's i 80's de Palamós ha experimentat...
07/08/2026 - Cultura Les Estrellades us proposen un 'tardeo', demà al passeig del Mar
La colla carnavalesca palamosina Les Estrellades farà demà dissabte la tercera edició del...