29/11/2018 Societat - Jordi Rodríguez
Sessió inaugural del primer Congrés d'Emprenedoria. (Foto: Ajuntament de Calonge i Sant Antoni).
Avui ha començat el primer Congrés d’Emprenedoria que organitza el viver i plataforma d’empreses Alta Mar, de Calonge i Sant Antoni. El Congrés dedica espais al creixement, a la innovació i, demà divendres, se centrarà en el creixent protagonisme de la dona dins l’emprenedoria. L’economista José Maria Gay de Liébana, o l’activista sor Lucía Caram seran dues de les veus destacades que es podran escoltar aquests dos dies al Palau Firal de Sant Antoni.
L'Àrea municipal de Promoció Econòmica de Calonge i Sant Antoni va començar a organitzar conferències magistrals sobre emprenedoria l'any 2016. Primer va venir l'empresari Emilio Duró, i l'any passat ho va fer el comunicador Víctor Küppers. Aquest 2018 ha arribat el moment de fer un salt de qualitat, explica el regidor de l'Àrea, Arturo Prades.
El Congrés d'Emprenedoria s'ha posat en marxa aquest matí al Palau Firal de Sant Antoni amb més de 200 persones inscrites i amb una sèrie de conferències que tenen com a protagonistes l'economista Miquel Pino, la consultora Mònica Mendoza, o l'especialista en màrqueting, Txell Costa, entre altres. El concepte clau del congrés és la passió empresarial i els assistents es poden orientar en dues direccions, explica Arturo Prades.
La cloenda de la jornada d'avui la posarà una conferència a càrrec del professor d'Economia Financera de la Universitat de Barcelona, José María Gay de Liébana. El Congrés d'Emprenedoria de Calonge i Sant Antoni continuarà demà al matí amb xerrades sobre emprenedoria i autoocupació femenina, que es tancaran amb una conferència de la monja dominica i activista cristiana, Lucía Caram, que parlarà del lideratge creïble.
Totes les notícies:
16/06/2026 - Medi Ambient Campanya forestal amb boscos més humits, però condicionada per la calor i el vent
Les pluges de l'hivern i la primavera passats han consolidat un canvi de tendència en relació a...
16/06/2026 - Política Ple ordinari del mes de juny a l'Ajuntament de Palamós, aquesta tarda
L'Ajuntament de Palamós farà avui dimarts, a partir de les 6 de la tarda, la sessió ordinària...
16/06/2026 - Política El PSC proclama Yolanda Aguilar candidata a l'alcaldia de Palamós
Yolanda Aguilar serà la candidata a l'alcaldia de Palamós pel Partit dels Socialistes de...
16/06/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament licita la compra d'un local per a usos públics
L'Ajuntament de Palamós ha posat a concurs públic la compra d'un local per destinar-lo a...
16/06/2026 - Cultura L'espai Monalisi mostra les pintures de Marleen van Duyse
Fins al dia 28 de juny, l'espai d'art Monalisi, al carrer Sant Antoni 2 de Palamós, mostra...