Conveni entre el Síndic de Calonge i Sant Antoni i la companyia d'aigües

20/11/2018 Serveis - Jordi Rodríguez


Imatge dels firmants del conveni, aquest matí. (Foto: Ajuntament de Calonge i Sant Antoni).

Imatge dels firmants del conveni, aquest matí. (Foto: Ajuntament de Calonge i Sant Antoni).

El Síndic de Greuges de l’Ajuntament de Calonge i Sant Antoni i el Defensor del Client de la companyia d’aigües SOREA han firmat avui un acord de col•laboració. La finalitat és establir un protocol de relacions que ajudi a l’entesa mútua en temes com la sol•licitud d’informació o les reclamacions presentades al Síndic per part de clients de la companyia subministradora d’aigua.

A partir d'aquesta firma, les llars i empreses de Calonge i Sant Antoni tenen un sistema més clar i eficaç per gestionar les queixes que puguin tenir en relació amb aquest servei. Sergi Sanchís, Defensor del Client d'AGBAR.



Joan Maria Garcia, Síndic de Greuges de Calonge i Sant Antoni, explica que aquesta nova eina servirà per facilitar els procediments.



En cas que el Síndic reculli queixes de la ciutadania sobre el funcionament del servei d'aigua potable, el Defensor del Client haurà de donar resposta al Síndic en un termini de 10 dies hàbils. Això, tret de queixes derivades d'avaries, que s'hauran de contestar en un màxim de 48 hores.


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...