20/11/2018 Esports - Jordi Rodríguez
El Palamós CF està en ratxa i ha agafat ja el pols a la Primera Catalana. (Foto: Quim Roca).
El Palamós Club de Futbol ha aconseguit situar-se en el tercer lloc de la classificació del seu grup de la Primera Catalana, després de sumar una ratxa de quatre partits imbatut. El seu entrenador, Javi Salamero, insisteix en la gran igualtat que hi ha entre els equips i creu que més endavant es podrà valorar si el Palamós té possibilitats o no de lluitar per les places d’ascens i de promoció, que ara encara estan una mica lluny.
L'últim partit que va perdre el Palamós va ser ara fa pràcticament un mes, el 21 d'octubre, quan La Jonquera va guanyar a l'Estadi Municipal per un gol a dos. Des d'aleshores, els palamosins han sumat quatre jornades imbatuts amb tres victòries, als camps del Lloret i el Vic i a casa amb el Sabadell Nord, i un empat a l'Estadi contra el Sant Cugat. Això ha permès que el grup entrenat per Javi Salamero s'enfili fins a la tercera plaça. Encara està a vuit punts del Girona B, el segon classificat, i a onze del líder, el Vilassar de Mar. La ratxa pot continuar el proper cap de setmana, quan el cuer del grup, el Farners, visiti Palamós. Javi Salamero, però, no vol sentir parlar de rivals febles i recorda la gran igualtat que hi ha en el grup. Això sí, creu que l'equip és cada vegada més fort i que encara caldrà esperar per veure quin és el seu sostre.
De la igualtat que hi ha en aquest grup de la Primera Catalana n'és una bona mostra el fet que entre la tercera plaça que ocupa el Palamós, i la desena que ara mateix té el Manlleu, només hi ha cinc punts de diferència.
Per altra banda, la Penya Sport i el Palamós col·laboren amb la campanya 'Marquem un gol a la pobresa'. Aquest diumenge, coicindint amb el partit contra el Farners, el club donarà 25 quilos d'aliments bàsics per cada gol que marqui l'equip. Els productes seran entregats a l'Espai de Distribució d'Aliments Albert Castejón de Palamós. La Penya Sport fa una crida també als aficionats perquè col·laborin amb la campanya i portin aliments a la fanzone de la penya, el dia del partit.
Totes les notícies:
22/06/2026 - Medi Ambient Crida a la prudència durant la revetlla pel risc d'incendi
Demà dimarts viurem una nova nit màgica amb la revetlla de Sant Joan. Temps de gaudir d'un bon...
22/06/2026 - Societat L'Ajuntament convoca les ajudes per fer front al pagament de l'IBI
L'Ajuntament de Palamós ha obert la convocatòria dels ajuts a persones amb escassa capacitat...
22/06/2026 - Serveis El Marella Discovery 2 fa la penúltima escala de creuers del juny
El port de Palamós va completant les escales de creuer previstes per a aquest mes de juny, i que...
22/06/2026 - Medi Ambient Dipsalut controla dutxes i sorres a més de 80 platges de la Costa Brava
El Dipsalut, l'organisme de salut pública de la Diputació de Girona, reedita aquest any el seu...
22/06/2026 - Serveis 86 empreses i entitats gironines reben la certificació Biosphere de les cambres de comerç
Les cambres de comerç de Palamós i de Girona han fet el lliurament de les certificacions...
Notícies relacionades: