02/11/2018 Esports - Jordi Rodríguez
El Palamós mirarà d'aconseguir una victòria a casa aquest diumenge. (Foto: Quim Roca).
El Palamós Club de Futbol vol recuperar les bones sensacions i, sobretot, els bons resultats en els partits a casa. Ho intentarà aquest diumenge en el matx que l’enfronta al Sabadell Nord. Els palamosins, de moment, s’han mostrat molt més fiables a fora que a casa, dins la irregularitat que els ha caracteritzat en aquest primer tram de la temporada.
De les 4 victòries que ha aconseguit en les 9 jornades disputades, 3 han estat com a visitant. La darrera, el cap de setmana passat, al camp del Lloret. Una injecció d'optimisme de cares al partit de diumenge per intentar revertir els darrers resultats a casa. Javi Salamero, entrenador del Palamós CF.
El Palamós rebrà el Sabadell Nord, cinquè classificat, amb un punt més que el Palamós, que és vuitè. Salamero analitza el rival de diumenge.
L'entrenador del Palamós ha abordat també la situació institucional del club després que la candidatura de Junts pel Degà, encapçalada pe Patxi Otamendi, fos l'única que es va presentar.
Patxi Otamendi serà presentat aquest vespre a l'Estadi com a nou president del Palamós CF. De cares al partit de diumenge, Uri i Pepu són dubte. El Palamós-Sabadell Nord es juga a les cinc de la tarda. Un quart d'hora abans començarà el programa 'El partit', amb la transmissió de Javi Bujer.
Parlem ara del juvenil A del Palamós, que demà rep a casa el Gironès-Sàbat en partit de la Lliga Nacional. Dos equips en hores baixes, situats entre els cinc darrers llocs de la classificació i que buscaran reivindicar-se derrotant un rival directe. El partit es juga aquest dissabte a l'Estadi Municipal i engegarà a les cinc de la tarda.
A la Tercera Catalana destaquem dos partits d'aquesta jornada. El Sant Antoni juga al camp de l'Aro, demà a les quatre, mentre la Unió Esportiva Calonge rep l'Spòrting Vidrerenca, també el dissabte però a un quart de sis. A la Quarta Catalana, el Palamós B juga a casa, davant el Bellcaire, demà a dos quarts de quatre.
En bàsquet, el sènior A del Club Esportiu Palamós busca reprendre el camí de la victòria després de perdre dos partits consecutius. Els jugadors que entrena Sergio Menéndez visiten demà dissabte la pista del Cabrera, un rival que coneixen bé i que fins ara té una trajectòria similar a la dels palamosins.
Palamós acull aquest diumenge Sa Costa Brava, el primer festival de la bicicleta de KlassmarkBike. Hi haurà tres proves. Una marató de bicicleta de muntanya a les Gavarres, un itinerari guiat per GPS per camins del litoral i, finalment, també hi haurà un recorregut més curt i menys exigent, apte per a tots els públics. Les sortides es començaran a donar des de les nou del matí a la Nau dels 50 metres.
Totes les notícies:
21/09/2026 - Política Som-hi reclama suspendre les llicències d'obertura de determinats perfils comercials
Som-hi per Palamós i Sant Joan, el grup principal de l'oposició a l'Ajuntament de Palamós,...
21/09/2026 - Obres i Urbanisme Greenpeace inclou la pineda d'en Gori dins els espais litorals amenaçats pel ciment
Un informe de Greenpeace alerta sobre 7 punts de la Costa Brava on hi ha actuacions urbanístiques...
21/09/2026 - Política La CUP demana una revisió d'ofici del POUM
El grup de la Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà, va aprofitar aquest darrer Ple...
21/09/2026 - Serveis Promoció Econòmica convoca dues jornades formatives pel comerç de Palamós
L'Àrea de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Palamós prepara dues jornades formatives...
21/09/2026 - Serveis Més de 1.300 persones han fet servir el bany adaptat a les platges de Calonge i Sant Antoni
El servei 'La platja a l'abast de tothom' de Calonge i Sant Antoni ha fet aquest estiu passat un...