30/10/2018 Esports - Carlos Ribas
Patxi Otamendi, segon per la dreta, durant la presentació de la candidatura de Junts pel Degà.
Ahir es va tancar el termini de presentació de candidatures per a les eleccions a la presidència del Palamós Club de Futbol. Només es va presentar la proposta de Junts pel Degà, amb Patxi Otamendi al capdavant. La junta electoral té previst reunir-se avui per oficialitzar-ho. El nou president, però, encara no es pot proclamar perquè hi ha un termini de tres dies per si algú vol impugnar la candidatura.
Si no hi ha més novetats, aquesta setmana es posarà punt i final, doncs, a un llarg procés electoral ple de desavinences. Otamendi substituirà Joan Pau Pérez, que va dimitir a finals d'agost, a poc menys de la meitat del seu mandat. Pere Aliu, membre de la candidatura de Junts pel Degà, lamenta que aquest procés s'hagi allargat tant.
Entrem així en la recta final d'un llarg i intens procés electoral que va començar quan la directiva presidida per Joan Pau Pérez va anunciar la dimissió en bloc i la convocatòria d'eleccions, el passat 24 d'agost. Tot venia precedit per les discrepàncies d'un grup de socis amb la gestió de la directiva. Es van constituir com a Junts pel Degà i van presentar una moció de censura, que no es va acabar votant mai. Un cop la junta va dimitir, a finals d'agost, es va seguir el procediment de triar una junta gestora però desavinences entre els seus membres i discrepàncies sobre quines havien de ser les seves funcions, van fer encallar tot el procés, que va necessitar de mediació municipal i assesorament federatiu. Després vindria un nou gir amb la decisió de Joan Pau Pérez de no presentar-se a les eleccions. Això aplanava el camí a la candidatura de Junts pel Degà que, finalment, ha estat l'única que s'ha formalitzat. Si no hi ha cap impugnació en el termini de tres dies, la Junta Electoral proclamarà president del Palamós Patxi Otamendi, aquest divendres, i automàticament es dissoldrà la Junta Gestora.
Totes les notícies:
30/04/2026 - Societat El Tribunal Suprem rebutja el recurs municipal per les retribucions extraordinàries de la Policia Local
El Tribunal Suprem ha inadmès el recurs de cassació que havia presentat l'Ajuntament de Palamós...
30/04/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament de Palamós reitera que l'aigua de Castell i el seu entorn és apta pel bany
Les analítiques de les aigües de bany del litoral de Palamós, entre Castell i la Fosca, recullen...
30/04/2026 - Societat 16 carrers i 20 espais guarnits al 'Sant Joan Florit'
Aquest diumenge el nucli de Sant Joan tornarà a lluir en una nova edició del 'Sant Joan Florit'....
30/04/2026 - Política JuntsxCat demana al govern que escolti els veïns que demanen places d'aparcament tarifat al voltant de la Fosca
Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós es queixa que el govern municipal format per ERC i...
30/04/2026 - Política Trobada assembleària i festiva de la CUP al passeig del Mar
La Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà ja ho té tot a punt per a la jornada...