29/10/2018 Obres i Urbanisme - Jordi Rodríguez
Les obres afecten el rectangle que formen Enric Vincke, President Macià, Indústria i Carmel.
L’Ajuntament de Palamós manté l’objectiu de començar abans de final d’any les obres de millora urbana d’una part del barri de l’Eixample. El Consistori ha posat ja a concurs públic aquest projecte, que preveu refer voreres, paviments i xarxes de serveis en l’àrea delimitada pels carrers d’Enric Vincke, President Macià, Indústria i Carmel. L’obra es licita pel preu de 949 mil euros, amb l’IVA inclòs, i l’Ajuntament preveu que estigui adjudicada al desembre.
L'àrea delimitada pel projecte també inclou els trams travessers dels carrers de Santa Bàrbara, Santa Marta, Sant Antoni, Avió i Mercè. En tot aquest sector es farà una millora integral que inclourà paviments de calçada i voreres, xarxes soterrades de serveis, enllumenat públic o mobiliari urbà i arbrat. En definitiva seguint la línia del que ja es va fer al barri del Palmar, l'any passat. El projecte ja està a concurs públic i l'alcalde de Palamós, Lluís Puig, calcula que en poc més d'un mes estigui adjudicat i a punt per començar les obres.
Els veïns d'aquest rectangle que formen Enric Vincke, President Macià, Indústria i Carmel pagaran una part de les obres de reurbanització. L'expedient de contribucions especials el va aprovar el Ple municipal del mes de maig passat, amb les abstencions dels grups del PSC i de la CUP. L'obra surt a concurs per 949 mil euros i els veïns n'assumiran 303.000.
Totes les notícies:
28/10/2026 - Política Raimon Trujillo demana més dedicació al regidor de Serveis Econòmics, Eduard Riera
El portaveu del grup municipal de Junts per Catalunya, Raimon Trujillo, s'ha mostrat crític amb el...
28/10/2026 - Societat La consellera Menor participarà en una visita escolar a la Confraria de Pescadors de Palamós per visibilitzar referents femenins
La consellera d’Igualtat i Feminisme, Eva Menor Cantador, participarà demà dijous en una visita...
28/10/2026 - Medi Ambient El projecte transfronterer MarViu avança en la preparació dels equips per a la repoblació d'espècies marines al Baix Empordà
El projecte transfronterer MarViu - Repoblem el Mar ha fet un pas decisiu en el seu calendari...
28/10/2026 - Societat La palamosina Pilar Noguerol Mateo celebra els seus 100 anys
La palamosina Pilar Noguerol Mateo celebra els seus 100 anys. L’acte de celebració del centenari...
28/10/2026 - Medi Ambient Calonge i Sant Antoni organitza les primeres jornades sobre l'impacte del canvi climàtic als municipis de costa
Calonge i Sant Antoni organitza les primeres jornades sobre l'impacte del canvi climàtic als...