26/10/2018 Societat - Jordi Rodríguez
Una reunió del procés participatiu.
Demà comença la tercera fase del procés de participació ciutadana per decidir la inversió de 100.000 euros del pressupost municipal de Palamós. Es tracta d’un taller de priorització de projectes en què la ciutadania haurà d’escollir entre una quarantena de propostes. Un cop triades, una votació popular decidirà al llarg del mes de desembre quines són les que finalment s’executen.
Cal recordar que en la fase inicial del procés es van recollir 181 propostes entre la ciutadania de Palamós. Aquestes accions s'han reduit a unes quaranta, un cop s'han validat a nivell tècnic, d'acord als criteris del procés participatiu. Cal recordar que l'objectiu és destinar els diners a projectes relacionats amb el manteniment i millora d'equipaments, l'urbanisme, la mobilitat o l'arranjament de l'espai públic. L'assemblea que es farà demà, de deu a una a l'Espai d'Entitats de La Gorga, haurà de prioritzar aquells projectes que es considerin més rellevants, d'entre aquests quaranta que han passat el tall tècnic. Maria Puig, regidora de Participació Ciutadana, explica què vindrà després.
El darrer procés de votació es farà durant tot el mes de desembre, de manera telemàtica o presencial. D'aquí sortiran els projectes que es repartiran aquests 100.000 euros d'inversió del pressupost municipal del 2019.
Totes les notícies:
04/11/2025 - L'EDAP Palamós reparteix aliments a 120 famílies cada mes
L'Espai de Distribució d'Aliments 'Albert Castejón' de Palamós serà el beneficiari de l'ajuda...
04/11/2025 - El Gran Recapte a Palamós ja té 25 voluntaris però li'n calen més
A només 3 dies que comenci el Gran Recapte d'Aliments a Palamós, la campanya solidària disposa...
04/11/2025 - Junts vol consolidar 4 places de policia local en el pressupost del 2026
En el marc de les converses per definir el pressupost de l'Ajuntament de Palamós per a l'any que...
04/11/2025 - Palamós posa a concurs el 'mapping' nadalenc
L'Ajuntament de Palamós està en procés de contractar els serveis de creació i projecció dels...
04/11/2025 - Relleu a la direcció de l'Àrea Bàsica de Salut de Palamós
La doctora Cristina Montañés és la nova directora de l'Àrea Bàsica de Salut de Palamós....