23/10/2018 Cultura - Jordi Rodríguez
Els germans Ramon i Fèlix Boquera amb Juanma López Iturriaga, el conductor del programa, a l'Espai del Peix. (Foto: Ajuntament de Palamós).
El programa de Televisió Espanyola ‘Aquí la tierra’ ha gravat un espai a Palamós, centrat en la pesca de la gamba i el valor gastronòmic d’aquest producte. El reportatge, que recull diferents parts del procés de pesca i cuinat de la gamba, s’emetrà el mes de novembre proper. L’exjugador de bàsquet i comunicador Juanma López Iturriaga és l’encarregat de conduir l’espai enregistrat a Palamós.
L'equip del programa, que va fer la gravació la setmana passada, va recollir imatges de l'arribada de les barques al port i la descàrrega del peix, de la cuina de la gamba i també de l'art de sargir les xarxes. En aquest sentit, va entrevistar Joan Tubert, professional de la reparació de xarxes, així com també els cuiners i pescadors Fèlix i Ramon Boquera, que des de l'Espai del Peix van explicar les qualitats gastronòmiques de la gamba i van mostrar com es cuina. Aquest capítol d''Aquí la tierra', s'emetra a mitjans de novembre. El programa s'emet de diumenge a divendres, de dos quarts de nou a les nou del vespre, a La 1 de Televisió Espanyola. 'Aquí la tierra' està dirigit i presentat per Jacob Petrus i compta amb un equip de deu reporters, a més de diferents col·laboradors com és el cas de Juanma López Iturriaga, conductor de l'espai gravat a Palamós.
Totes les notícies:
06/08/2026 - Successos Els Mossos d'Esquadra resolen el cas dels joves que van entrar en la casa de colònies de la Fosca, i fan 3 detencions
Els Mossos d'Esquadra han detingut 3 nois, un menor d'edat i dos de 19 i 21 anys, relacionats amb...
06/08/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament de Palamós inicia la contractació per redactar projectes de prevenció d'inundacions
L'Ajuntament de Palamós ha iniciat la fase de licitació per a la redacció de 2 projectes d'obres...
06/08/2026 - Cultura Cobla Amb So de Dona i tàndem entre el baríton Guillem Batllori i La Principal del Llobregat
Tercera jornada, avui dijous, del festival Amb So de Cobla 2026 a Palamós, i primera amb...
06/08/2026 - Societat FECOTUR col·laborarà amb la donació de sang de la setmana entrant
L'Associació de Donants de Sang i el Foment Empresarial del Comerç i el Turisme de Palamós han...
06/08/2026 - Societat Nou vehicle de Protecció Civil per garantir les comunicacions en emergències grans
Protecció Civil de la Generalitat ha presentat un vehicle multioperador per reforçar la resposta...