22/10/2018 Serveis - Jordi Rodríguez
El Marella Dream en la seva darrera visita a Palamós, a principis d'octubre. (Foto: Ports de la Generalitat).
El port de Palamós havia de rebre avui l’última escala del vaixell Marella Dream, aquesta temporada. Finalment no ha estat possible perquè, el dissabte, el capità del creuer va decidir cancel·lar-la atenent a la previsió meteorològica que hi havia en aquell moment. El Marella Dream és el creuer que ha fet més escales aquest any al port palamosí, deu en total.
Pertany a la naviliera Marella Cruises, la més fidel al port palamosí en aquests anys en què s’ha consolidat la indústria del trànsit de creuers a la vila. Ja només queden, en total, cinc escales per completar la temporada, una campanya de rècord, que s’acabarà la primera setmana del mes de desembre.
Totes les notícies:
25/12/2025 - Alerta de temporal de pluja i fort onatge al Baix Empordà per Nadal i Sant Esteve
Protecció Civil activa el Pla INUNCAT davant les fortes precipitacions i el risc d’inundacions...
24/12/2025 - Junts diu que el canvi d'alcaldia ha estat clau per recuperar la confiança amb ERC
Josep Santamaria, regidor de Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós, ha valorat l'acord...
24/12/2025 - Salut confirma la baixada de la incidència de la grip però fa una crida a mantenir les mesures preventives durant les festes
El Servei Català de la Salut confirma la baixada de la incidència de la grip però fa una crida...
24/12/2025 - Activitats nadalenques a Palamós aquests dies
Palamós viu aquests dies de festes de Nadal amb diverses activitats, algunes condicionades, però,...
24/12/2025 - La Policia Local entrega més de 70 quilos d'aliments recollits en la campanya solidària de Nadal a Càritas Palamós i Sant Joan
La Policia Local de Palamós ha entregat 70 quilos d'aliments bàsics, recollits durant la campanya...