01/10/2018 Societat - Jordi Rodríguez
Urbanització de Mas Pareras, on es posaran càmeres de vigilància.
L'Ajuntament de Palamós ja té l’aprovació definitiva del projecte per posar vuit càmeres de videovigilància i lectura de matrícules en els accessos a les urbanitzacions de la Fosca i de Mas Pareras. La proposta tira endavant després que en el termini d’exposició al públic no hi ha hagut al•legacions. L'Ajuntament ha triat aquests llocs perquè es tracta de zones habitades que queden aïllades del nucli urbà de Palamós i que, per tant, són més vulnerables als robatoris.
Són, en total, vuit càmeres que van distribuïdes en quatre grups de dues unitats. Se'n posaran a les confluències del vial del port i la carretera de la Fosca, del camí Vell de la Fosca i del carrer de Cap de Planes, i de l'avinguda d'Àngel Guimerà i la carretera de Sant Esteve. En el cas de la urbanització de Mas Pareras, les càmeres es posaran en el seu únic accés, a l'inici del carrer del Patró Martí Badia. L'alcalde de Palamós, Lluís Puig, parla de la doble funció que tindran les càmeres.
Les càmeres disposen de les prestacions necessàries per llegir matrícules, fins i tot en les situacions de llum més adverses i en condicions meteorològiques difícils. El cost de licitació del projecte frega els 48.000 euros. Ara s'ha aprovat definitivament i ja està a punt per a la fase de contractació. D'altra banda, l'Ajuntament de Palamós preveu una segona fase en què es posaran càmeres de control en els accessos al barri Vell. En aquest cas seria per controlar un espai amb la circulació rodada regulada i amb prioritat per a vianants. Les càmeres es posarien al carrer Nou, al del Pedró i al de Roger de Llúria.
Totes les notícies:
10/09/2026 - Cultura Cants i danses populars, avui en la revetlla de la Diada a Palamós
A les 8 d'aquest vespre, Palamós farà la tradicional revetlla de la Diada Nacional de Catalunya....
10/09/2026 - Serveis El port concentra dues escales de creuer durant el cap de setmana
Després que l'escala de creuer prevista per a ahir dimecres no es va poder fer a causa de la...
10/09/2026 - Política JuntsxCat proposa dedicar un espai públic de Palamós a l'agermanament amb Rheda-Wiedenbrück
Junts per Catalunya, en l'oposició a l'Ajuntament de Palamós, vol que el municipi dediqui el nom...
10/09/2026 - Societat Palamós recollirà donacions de sang, aquest dissabte al passeig
Després del bon resultat que van tenir les 3 jornades de donació de sang i plasma que es van fer...
10/09/2026 - Cultura Les Braves fan el seu segon Bingo Musical per la Diada
Per segon any consecutiu, la colla Les Braves celebrarà demà la Diada de l'Onze de Setembre a...
Notícies relacionades: