27/09/2018 Esports - Jordi Rodríguez
Imatge d'en Kilian Jornet fent l'ascensió a l'Everest. (Foto: www.summitsofmylife.com)
Les Jornades de Muntanya i Natura del Club Alpí Palamós presenten demà al Teatre La Gorga la projecció del film 'Path to Everest'. La pel·lícula pren com a referència la fita aconseguida per Kilian Jornet de fer un doble ascens, en solitari i sense oxigen, al cim més alt del món, la primavera de l'any passat.
La cinta, però, és molt més que aquest episodi. De fet és un retrat de la trajectòria vital de Kilian Jornet, amb tots els alts i baixos que ha experimentat des del punt de vista emocional. 'Path to Everest' ens descobreix també la cara més íntima del popular alpinista i corredor de muntanya, amb totes les seves il·lusions, però també amb totes les seves pors. La pel·lícula es podrà veure demà a La Gorga, a partir de dos quarts de nou del vespre, en una projecció gratuïta. També hi haurà l'al·licient de poder comentar la pel·lícula amb el seu director, el palamosí Josep Serra. Oriol Borràs, és el president del Club Alpí Palamós.
Josep Serra ha liderat aquest projecte juntament amb Sébastien Montaz-Rosset. El film compta amb els testimonis de destacats alpinistes com ara Reinhold Messner, Jordi Canals o Peter Habeler, entre altres.
Després de la projecció de 'Path to Everest', les Jornades de Muntanya i Natura del Club Alpí Palamós tancaran el seu programa el dia 5 d'octubre amb un audiovisual sobre escalada en solitari, comentat per Sílvia Vidal.
Totes les notícies:
03/08/2026 - Societat L'hospital de Palamós millora la mitjana catalana en satisfacció dels usuaris
El de Palamós és un dels 3 hospitals gironins que ha superat la mitjana catalana en satisfacció...
03/08/2026 - Societat Ja han mort 16 persones a les platges catalanes i Protecció Civil crida a la prudència
Un total de 16 persones han mort ofegades a les platges catalanes des que va començar oficialment...
03/08/2026 - Medi Ambient Aquest juliol a Palamós ha estat 2'1 graus més calorós que el de l'any passat
Si pensàvem que el juliol del 2025 havia estat un mes molt calorós, que ho va ser, ens vam quedar...
03/08/2026 - Serveis La central de reserves de FECOTUR treballa amb 9 empreses de turisme actiu
Després del fre que van suposar l'estiu passat les obres del passeig del Mar de Palamós, el...
03/08/2026 - Cultura Palamós i l'Ametlla de Mar preparen els 10 anys d'agermanament
L'alcaldessa de Palamós, Maria Puig, i l'alcalde de l'Ametlla de Mar, Jordi Gaseni, s'han reunit a...