25/09/2018 Serveis - Jordi Rodríguez
El conveni signat amb Eurofirms permetrà reforçar el Viver en l’àmbit formatiu. (Foto: Ajuntament de Calonge i Sant Antoni).
El Viver d'Empreses Alta Mar de Calonge i Sant Antoni ha firmat un acord amb l'empresa Eurofirms perquè passi a ser nou soci del projecte. La incorporació d'aquesta firma, la primera empresa catalana de recursos humans i la quarta del sector a Espanya, permetrà reforçar el Viver en la part formativa, amb l'organització de cursos especialitzats, així com xerrades i conferències.
El Viver d'Empreses Alta Mar va néixer per donar impuls a l'emprenedoria i facilitar un espai on les noves empreses tinguin els serveis necessaris per fer créixer el seu negoci. Això inclou un espai de coworking perquè professionals independents, emprenedors i pimes comparteixin un espai de treball, físic i virtual. Alta Mar tenia fins ara el suport de la Cambra de Comerç de Palamós, el Banc de Sabadell, Meca Center, Altanètica-Ghofi, la Generalitat, la Diputació de Girona i el Consell Comarcal del Baix Empordà. Ara s'hi incorpora Eurofirms. El regidor de Promoció Econòmica de Calonge i Sant Antoni, Arturo Prades, ho valora així.
Eurofirms compta amb una xarxa de més de 100 delegacions a Espanya i a Portugal, i amb un equip que s'acosta als 600 professionals. Una de les firmes líders en el sector dels recursos humans, l'any passat va facturar per damunt dels 350 milions d'euros.
Totes les notícies:
19/06/2026 - Cultura Barraques i la fira d'atraccions ens avancen que la Festa Major 2026 ja és aquí
Per bé que oficialment no arrencarà fins al dimarts 23 de juny, amb el pregó que aquest any...
19/06/2026 - Cultura Torna 'La Remullada' dels Showboys, la festa de l'aigua de Festa Major
Demà dissabte, la Festa Major de Palamós reviurà una activitat molt refrescant. L'Associació...
19/06/2026 - Serveis Palamós dinamitza el comerç local per Festa Major amb el 'Correbotigues'
Des d'avui divendres i fins al dia 28 d'aquest mes de juny, Promoció Econòmica i Turisme de...
19/06/2026 - Serveis Prop de 1.900 britànics han arribat avui a Palamós a bord del Marella Explorer
El port de Palamós rep avui un clàssic de les temporades de creuers, amb l'arribada del vaixell...
19/06/2026 - Cultura Concert de la coral donostiarra Aita Garayoa a l'església de Palamós
L'església de Santa Maria del Mar de Palamós acull a les 8 d'aquest vespre un concert de cant a...