17/09/2018 Cultura
La presentació s'ha fet aquest matí als Jardins de Cap Roig.
Avui s'ha presentat la novena edició de la guia de restaurants del col·lectiu La Cuina de l'Empordanet. La guia conté informació completa de cada establiment membre i, en aquesta edició, dona més relleu al personal de sala dels restaurants. La Cuina de l'Empordanet és una marca que aplega dinou restaurants, entre ells el palamosí Mas dels Arcs, que treballen amb l'objectiu de potenciar els productes propis del territori.
Periòdicament editen una guia que els serveix de carta de presentació. La que s'ha presentat avui té un disseny totalment renovat i un nou format apaisat. Vicenç Fajardo, xef del restaurant La Plaça de Madremanya, és el president de La Cuina de l'Empordanet.
La guia és una bona eina per explicar al món la cuina del territori empordanès, perquè està pensada per a la gent del país però també pels visitants i els turistes. Vicenç Fajardo.
Després de presentar la seva nova guia, La Cuina de l'Empordanet ja prepara la seva pròxima campanya gastronòmica. Es tracta de 'Tocats pels bolets', que es farà durant tot el mes d'octubre.
Totes les notícies:
03/07/2025 - L'Ajuntament accepta bona part de les al·legacions i aprova el projecte del Mercat
L'alcalde de Palamós, el republicà Lluís Puig, ha firmat el decret d'aprovació definitiva del...
03/07/2025 - Punt de vigilància i informació ambiental a Castell
Un estiu més, l'espai natural de Castell compta amb un punt d'informació i vigilància. És un...
03/07/2025 - El creuer Bolette enceta les escales del mes de juliol
Amb la visita inaugural del Bolette, el port de Palamós comença avui les escales de creuer del...
03/07/2025 - L'aeroport Girona-Costa Brava incrementa d'un 10% l'oferta de vols i seients
L'aeroport Girona-Costa Brava afronta la campanya d'estiu 2025 amb increments que volten el 10 per...
03/07/2025 - El Cicle Gaudí programa avui a La Gorga 'Los destellos'
Després del parèntesi de la Festa Major, el Teatre La Gorga de Palamós reprèn avui les...