06/09/2018 Esports
La prova combinarà cursa de muntany i natació. (Foto: Club Natació Palamós).
Aquest diumenge neix una nova prova esportiva a Palamós. Es tracta de l'Aqua Trail Popular de Castell, fruit de la col·laboració entre el Club Alpí i el Club Natació Palamós. Es tracta d'una prova combinada de cursa de muntanya i de natació, que es pot fer per equips o de forma individual. Tant la part d'aigua com la de terra es faran a la zona de Castell i el seu entorn.
Parlem d'una combinada de 10 quilòmetres de cursa a peu, dividida en dues etapes de 5, i 1.500 metres de natació en aigües obertes. Oriol Borràs, president del Club Alpí Palamós, explica la dinàmica d'aquest primer Aqua Trail Popular de Castell.
Perquè la prova sigui més assequible també hi haurà un itinerari curt de 5 quilòmetres a peu i 1 quilòmetre nedant. A més, l'Aqua Trail també es pot fer per parelles, perquè un participant faci la part de natació, i l'altre la de ruta de muntanya. L'objectiu és que, en aquesta arrencada de l'Aqua Trail Popular de Castell, la gent s'ho passi molt bé. Marc Ferriol, membre del Club Natació Palamós.
El primer Aqua Trail Popular de Castell es farà aquest diumenge, 9 de setembre. Es poden fer inscripcions anticipades al web www.inscripcions.cat/aquatrailpalamos2018. La sortida es farà des de la platja de Castell, a dos quarts de nou del matí del diumenge. Les inscripcions també es poden fer el mateix dia de la cursa, a partir d'un quart de vuit. El preu de les inscripcions és de 7 euros l'anticipada i 10 euros a la sortida. Els socis del Club Alpí i del Club Natació Palamós en paguen 5, i pels menors de 14 anys és gratuït.
Totes les notícies:
19/03/2026 - L'Ajuntament demana una acció judicial més severa amb els multireincidents
El debat sobre la seguretat al municipi de Palamós va reaparèixer en el Ple de l'Ajuntament que...
19/03/2026 - La preinscripció escolar apunta a la pèrdua d'una línia d'I3 el curs que ve
Ahir va acabar el període de la preinscripció escolar pel curs 2026-2027, al segon cicle...
19/03/2026 - El nutricionista Xavi Verdaguer protagonitza la segona sessió de les Jornades d'Educació i Família
Avui continuen, amb la segona conferència del cicle, les Jornades d'Educació i Família 2026, que...
19/03/2026 - David Perpinyà publica 'Panorama per a retratar', una novel·la inspirada en el món de la fotografia
El fotògraf palafrugellenc David Perpinyà publica la seva primera novel·la 'Panorama per a...
19/03/2026 - 'Contes musicats' a la Biblioteca amb 'Un petó per la lluna'
A un quart de 6 d'aquesta tarda arriba una nova sessió dels clubs de lectura infantils de la...