29/08/2018 Societat
Botifarrada solidària d'Oncolliga a Palamós, en una imatge d'arxiu.
La delegació a Palamós de la Fundació Oncolliga celebra aquest vespre la seva tradicional botifarrada solidària d'estiu al passeig del Mar. Ja és la vuitena edició i, com sempre, l'objectiu és recaptar fons per ajudar els malalts de càncer i les seves famílies. Els organitzadors, que compten amb la col·laboració de nombroses empreses i botigues, esperen superar les 400 botifarres que es van vendre l'any passat.
Aquell dia se'n van despatxar més que en cap altra edició, i es van recaptar uns 2.300 euros. Avui, Oncolliga vol superar la marca i, si és possible, acostar-se a les 500 botifarres. El primer pas ja està aconseguit i és l'ajuda de la gent de la Colla Gegantera de Palamós per coure-les. Després caldrà la participació de molta i molta gent. Hortènsia Doporto, delegada d'Oncolliga a Palamós, fa una crida a participar en aquest acte solidari.
La botifarrada solidària d'Oncolliga a Palamós comença a les vuit del vespre, a la zona de l'escenari de les sardanes del passeig del Mar. Hortènsia Doporto recorda que els diners que es recapten en actes com aquest van a cobrir les despeses de molts serveis que es presten a les persones que tenen càncer, i també a les famílies que les acompanyen.
Com és tradicional, la botifarrada solidària d'Oncolliga també sortejarà regals cedits per establiments de Palamós. Un sorteig que tindrà lloc a la mitja part de l'audició de sardanes que, organitzada per l'Agrupació Sardanista Costa Brava, engegarà a partir de les deu de la nit.
Totes les notícies:
07/01/2026 - Palamós viu una nit màgica amb una cavalcada dels Reis marcada pel fred i la il·lusió
La cavalcada de Reis de Palamós ha estat, un any més, tot un èxit de participació. Abans, Ses...
07/01/2026 - L'alcaldessa defensa que el canvi de topònim reconeix les dues realitats del municipi
El 23 de novembre passat, una consulta popular va resoldre canviar el topònim municipal a...
07/01/2026 - Junts per Catalunya valora positivament que el nou pressupost incorpori la instal·lació de càmeres de seguretat
Junts per Catalunya valora positivament que el nou pressupost de l'Ajuntament de Palamós incorpori...
07/01/2026 - La CUP destaca negativament la poca voluntat del govern en municipalitzar serveis públics
Un dels pals de paller de l'acció política municipal de la CUP és reclamar la gestió directa...
07/01/2026 - L’Associació Arocinema dona 1.040 euros de la Quina Freak a SSIBE
Per segon any, la Quina Freak de Platja d'Aro destina un dels seus cartrons solidaris a Serveis de...
Notícies relacionades: