24/08/2018 Cultura
La Diverbeach obre avui la Festa Major de Sant Antoni. (Foto: Orquestra Diversiones).
Malgrat el gruix dels actes es farà la setmana que ve, avui comença la Festa Major de Sant Antoni. Ho fa amb un esdeveniment musical clàssic dels últims estius com és la Diverbeach, el concert de final d'estiu que l'Orquestra Di-Versiones organitza a la platja. Aquest acte està organitzat per la Unió Esportiva Calonge i tindrà lloc a l'espigó del Mig de la platja de Sant Antoni, a les sis de la tarda.
Si un ruixat d'estiu jugués una mala passada, el concert es traslladaria al diumenge. Ho ha explicat a Ràdio Palamós Carles Viñals, integrant de l'Orquestra Di-Versiones.
La Diverbeach obre avui la Festa Major de Sant Antoni que continuarà demà al matí amb un taller de tatuatges a la guingueta Blue Fish. A la tarda, a la Casa de Cultura de la plaça de la Llibertat, taller de jocs matemàtics per a nois i noies de 9 a 14 anys. A dos quarts de set de la tarda es completarà la jornada amb el concurs de pintura sobre asfalt, al passeig Josep Mundet. Del diumenge destaca l'audició de sardanes al mirador de l'espigó Costa Brava, a les deu de la nit. i, al llarg de tot el dia, mercat del vi i el formatge a la plaça de la Llibertat. La Festa Major de Sant Antoni es reprendrà el dimecres 29 d'agost, i concentrarà el gruix d'actes el divendres, dissabte i diumenge de la setmana que ve.
Totes les notícies:
16/06/2026 - Medi Ambient Campanya forestal amb boscos més humits, però condicionada per la calor i el vent
Les pluges de l'hivern i la primavera passats han consolidat un canvi de tendència en relació a...
16/06/2026 - Política Ple ordinari del mes de juny a l'Ajuntament de Palamós, aquesta tarda
L'Ajuntament de Palamós farà avui dimarts, a partir de les 6 de la tarda, la sessió ordinària...
16/06/2026 - Política El PSC proclama Yolanda Aguilar candidata a l'alcaldia de Palamós
Yolanda Aguilar serà la candidata a l'alcaldia de Palamós pel Partit dels Socialistes de...
16/06/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament licita la compra d'un local per a usos públics
L'Ajuntament de Palamós ha posat a concurs públic la compra d'un local per destinar-lo a...
16/06/2026 - Cultura L'espai Monalisi mostra les pintures de Marleen van Duyse
Fins al dia 28 de juny, l'espai d'art Monalisi, al carrer Sant Antoni 2 de Palamós, mostra...