20/08/2018 Societat
La botifarrada d'Oncolliga Palamós, l'any passat. (Foto: Fundació Oncolliga).
La delegació a Palamós de la Fundació Oncolliga ja prepara la seva tradicional botifarrada solidària d'estiu. L'acte es farà el dia 29 d'agost al passeig del Mar, com sempre amb l'objectiu de recaptar fons per ajudar els malalts de càncer i les seves famílies. Els tiquets per a la botifarrada ja es poden comprar anticipadament, amb l'objectiu que el dia en qüestió ningú se'n quedi sense.
L'any passat es van vendre 400 botifarres, més que en cap altra edició, i es van recaptar uns 2.300 euros. Per assegurar-se poder tastar les botifarres i per facilitar la feina dels organitzadors, el millor és comprar els tiquets anticipadament. Ja estan a la venda a la perruqueria Cebado, al carrer d'Enric Vincke, o trucant als telèfons 972 31 70 24 i 649 631 697. El preu és de sis euros i inclou la participació en diferents sortejos. Hortènsia Doporto, delegada d'Oncolliga a Palamós, fa una crida a participar en aquest acte solidari.
La botifarrada solidària d'Oncolliga a Palamós es farà el dimecres 29 d'agost al passeig del Mar, a partir de les vuit del vespre. Hi col•laboren la Colla Gegantera i nombrosos comerços que cedeixen regals que se sortegen, també amb finalitats benèfiques. Un sorteig que tindrà lloc a la mitja part de l'audició de sardanes que, organitzada per l'Agrupació Sardanista Costa Brava, engegarà a partir de les deu de la nit.
Totes les notícies:
12/06/2026 - Medi Ambient La platja de Castell es reobre al bany, un cop feta la reparació de l'emissari submarí
Els resultats de les analítiques practicades des del dimecres passat i fins avui diuen que l'aigua...
12/06/2026 - Societat L'hospital de Palamós presenta la seva Unitat de semicrítics connectada amb el Trueta
Aquest matí s'ha presentat a Palamós el desplegament del nou model d'atenció al pacient crític...
12/06/2026 - Serveis Palamós viurà demà la seva gran festa gastronòmica de l'any amb la Fira de la Gamba
Tot està a punt perquè Palamós visqui demà dissabte la gran festa de la Fira de la Gamba....
12/06/2026 - Serveis Tres cuineres locals es converteixen en Ambaixadores de la Gamba de Palamós 2026
La Gamba de Palamós ja té ambaixadores per a aquest 2026. La Comissió Reguladora de la Marca de...
12/06/2026 - Serveis Escala de creuer amb l'Azamara Onward
Les escales de creuer d'aquest mes de juny al port de Palamós arriben avui a l'equador, amb la...