10/08/2018 Cultura
La cantant de Palafrugell, Neus Mar, durant una actuació.
Els Festivals de Música de Calonge tanquen demà dissabte els seus concerts d'estiu. Serà amb l'actuació de les cantants Neus Mar i Imma Presas, que hi presentaran l'espectacle multidisciplinar 'Cromatismes'.
La fase d'estiu dels Festivals, en el nou format estrenat aquest any, ha programat tres concerts. Els dos primers van anar a càrrec de La Principal de la Bisbal, amb un repertori dedicat a Ricard Viladesau, i de la fanfara catalana Biflats, de Blanes. El cicle es tanca demà, a les deu de la nit i al Castell de Calonge, amb Neus Mar i Imma Presas. Ivan Joanals és el director dels Festivals de Música de Calonge.
Fora de l'estiu, els Festivals de Música de Calonge, que ja arriben a l'edició número 51, presenten una programació que inclourà el musical amateur 'Ballant sota la pluja', un acte d'homenatge al centenari de la mort del compositor francès Claude Debussy, i altres actuacions que es concretaran al llarg de la tardor.
Totes les notícies:
27/09/2026 - Esports El Palamós suma la primera victòria de la temporada davant el Can Gibert (3-1)
El Degà ha aconseguit sumar els tres punts en el primer partit de la temporada disputat a l'Estadi...
25/09/2026 - Cultura La Nau dels 50 metres s'obre a una nova edició de la Tecnofan Party
La festa de cultura digital Tecnofan Party aterra, una vegada més, a la Nau dels 50 metres de...
25/09/2026 - Serveis L'Empordà Wine & Food ens porta un cap de setmana de gastronomia, vins, música i cultura, al passeig del Mar
L'Àgora del passeig del Mar de Palamós serà l'escenari, des d'avui divendres i al llarg d'aquest...
25/09/2026 - Serveis Penúltima escala de creuer del setembre, amb el Marella Explorer
El port de Palamós rebrà aquest diumenge la penúltima escala de creuer d'aquest mes de setembre....
25/09/2026 - Medi Ambient Naturalistes de Girona fa un Bioblitz a Castell
L'Associació de Naturalistes de Girona presenta la primera edició del Bioblitz a Castell. Es...