L'Àrea Activa de la platja Gran proposa activitats diàries per la mainada

01/08/2018 Societat


A l'Àrea Àctiva es fan diversos tallers infantils.

A l'Àrea Àctiva es fan diversos tallers infantils.

L'Àrea Activa de la platja Gran proposa cada dia diverses activitats infantils gratuïtes per fer més amè l'estiu a la mainada. Està oberta en horari de matí i de tarda i ofereix tallers, jocs, manualitats, a banda d'un inflable instal·lat allà tot l'estiu. L'Àrea Activa acull també a primera hora del matí sessions de gimnàsia sua.

A l'estiu a Palamós es posen marxa diverses activitats turístiques. Són propostes d'oci per a petits i grans, que volen donar resposta a la demanda del públic de perfil familiar que visita tradicionalment el nostre municipi. N'és un exemple l'Àrea Activa situada a la platja Gran de Palamós. En aquest espai es fa la gimnàstica suau cada matí, de dos quarts de deu a dos quarts d'onze. Els tallers infantils a la platja es fan també a diari, de dos quarts d'onze a dos quarts de dues, i s'amplien a la tarda, de dos quarts de cinc a les sis. En Marc, coordinador de les activitats infantils de l'Àrea Activa, n'ha donat detalls a Ràdio Palamós, a l'espai 'Amb Xancletes'.



Totes les activitats infantils de l'Àrea Activa són gratuïtes i són una iniciativa de l'Àrea de Turisme de l'Ajuntament de Palamós.



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...