La junta rebutja el vot de censura i l'assemblea tomba el pressupost

27/07/2018 Esports


La sala de premsa de l'Estadi es va omplir ahir per l'assemblea de socis. (Foto. J. Bujer).

La sala de premsa de l'Estadi es va omplir ahir per l'assemblea de socis. (Foto. J. Bujer).

Tensió i mala maror a l'assemblea ordinària de socis del Palamós Club de Futbol, que es va fer ahir al vespre a l'Estadi Municipal. La junta que presideix Joan Pau Pérez va rebutjar la proposta de moció de censura presentada fa dos mesos per un grup de socis de l'entitat. L'assemblea, per la seva banda, va votar contra la liquidació dels comptes de la campanya passada i contra el pressupost del nou exercici.

Tot plegat reflecteix el clima de divisió i de crispació en què viu avui el Palamós, amb la confrontació entre la junta i una part de la massa social. L'assemblea va comptar amb la participació d'una seixantena de socis, que van atapeir les reduïdes dimensions de la sala de premsa de l'Estadi. La moció de censura presentada pel col·lectiu de socis Junts pel Degà no es votarà, si més no de moment. La junta va explicar ahir que la rebutja al·legant que algunes de les firmes que s'han presentat com a aval estan falsificades. La possibilitat de fer el vot de censura es tanca, per part de la directiva, però la polèmica no cessa. En l'assemblea d'ahir, la junta no va poder tirar endavant ni la liquidació del pressupost anterior ni l'aprovació del nou. El club presentava un pressupost de 126.000 euros i ara haurà de prorrogar el de la temporada passada, de 150.000.



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...