20/07/2018 Cultura
Gabriel Martín, en una de les rutes guiades de l'any passat.
Per tercer any consecutiu, el Museu de la Pesca presenta la visita guiada 'La bruixeria a Palamós: entre la llegenda i la història'. És una proposta documentada i guiada personalment per l'historiador palamosí Gabriel Martín, que compagina relats fantàstics amb fets reals.
Es tracta d'explicar l'adveniment i la presència de la bruixeria a Palamós des de temps remots. Això es fa a través del relat de supersticions i creences populars, però també amb fets reals que estan recollits en llibres sacramentals, processos judicials i correspondència parroquial. Gabriel Martín és l'encarregat de guiar aquesta visita nocturna.
Igual que els dos darrers anys, s'han programat dues entregues d'aquesta visita guiada sobre la bruixeria a Palamós. La primera es fa avui mateix, així que fosquegi i amb punt de trobada al Museu de la Pesca. La segona es durà a terme el dia 3 d'agost. L'activitat és gratuïta però cal inscriure's prèviament, consultant amb el mateix museu.
Totes les notícies:
12/05/2026 - Societat Més d'un any sense casaments al Jutjat de Pau de Palamós
Han passat ja més de 13 mesos des de l'entrada en vigor de la Llei sobre mesures d'eficiència del...
12/05/2026 - Obres i Urbanisme Llum verda inicial per a la reforma dels banys i el vestíbul de La Gorga
La Junta de Govern de l'Ajuntament de Palamós ha fet l'aprovació inicial del projecte d'obres per...
12/05/2026 - Obres i Urbanisme La Generalitat i els ajuntaments acorden millores a les escoles públiques
El govern de la Generalitat i les associacions municipalistes de Catalunya han firmat un acord per...
12/05/2026 - Societat SSIBE renova el servei de farmàcia de Palamós Gent Gran
El servei de farmàcia del sociosanitari Palamós Gent Gran ha remodelat i ampliat el seu espai,...
12/05/2026 - Medi Ambient Projecte per impulsar l'autosuficiència energètica del port Marina Palamós
El port esportiu Marina Palamós ha posat en marxa una instal·lació energètica nova que integra...