Comença la venda dels tiquets pel Sopar Groc de l'11 d'agost

17/07/2018 Política


El sopar es farà a la Nau dels 50 metres.

El sopar es farà a la Nau dels 50 metres.

Avui es posen a la venda els tiquets pel Sopar Groc solidari que les entitats sobiranistes organitzaran a Palamós el proper 11 d'agost, en suport als polítics presos i exiliats. Aquest dimarts hi ha venda anticipada pels socis de l'Assemblea Nacional Catalana i Òmnium, però a partir de demà els tiquets ja estaran a disposició del públic en general.

El preu del tiquet del sopar és de 25 euros i es pot triar entre un menú convencional i un de vegà. Els diners que es recaptin aniran a la Caixa de Solidaritat de l'ANC i Òmnium, que organitzen aquest acte reivindicatiu juntament amb el col·lectiu Piulades a la Fresca. L'acte es farà a la Nau dels 50 metres. Jordi Iglesias és el coordinador de l'Assemblea Nacional Catalana de Palamós, Sant Joan i Vall-llobrega.



Al sopar hi assistiran la presidenta de l'ANC, Elisenda Paluzié, el vicepresident d'Òmnium, Marcel Mauri, així com familiars dels presos i exiliats. Començarà a les nou de la nit, però des d'una hora abans hi haurà una rifa solidària, parades i venda de samarretes per a la manifestació de l'11 de setembre. Això serà el dia 11 d'agost, però els tiquets ja es poden comprar. Pels socis d'Òmnium Cultural i de l'ANC, avui al Punt Jove de Palamós. A partir de demà dimecres, ja per a tothom, a Finques Garbí i a la Granja Cristall.



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...