17/07/2018 Societat
La Fundació Oncolliga ha donat a l'hospital de Palamós un total de 26.000 euros gràcies a l'Oncotrail. (Foto: SSIBE).
La Fundació Oncolliga ha donat a l'hospital de Palamós un total de 26.000 euros en material, per millorar el Servei d'Anatomia Patològica. L'ajuda prové de diners recaptats en la darrera edició de la cursa solidària de 100 quilòmetres Oncotrail, amb la finalitat de recollir fons per millorar les condicions de vida dels malalts de càncer i dels seus familiars.
Gràcies al donatiu, l'hospital de Palamós ha pogut adquirir nous aparells pel Servei d'Anatomia Patològica, concretament tres microscopis biològics i un microtom semiautomàtic. A través dels beneficis d'Oncotrail, la Fundació ha pogut aportar quasi 77.000 euros a l'hospital palamosí en els últims cinc anys. Més enllà d'aquestes aportacions puntuals de diners, Oncolliga col·labora regularment amb l'hospital de Palamós oferint diferents serveis d'ajuda i suport als malalts de càncer i als seus familiars. Hortènsia Doporto, és la delegada de la Fundació Oncolliga a Palamós.
L'última edició de l'Oncotrail va recaptar 234.000 euros que es reparteixen entre diferents hospitals gironins, una beca d'investigació sobre dieta i càncer, així com diferents necessitats de la Fundació Oncolliga. Els treballadors de Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà, participen activament en la prova. En aquests cinc anys s'hi han inscrit 23 equips, sumant més de 160 participants.
Totes les notícies:
30/04/2026 - Societat El Tribunal Suprem rebutja el recurs municipal per les retribucions extraordinàries de la Policia Local
El Tribunal Suprem ha inadmès el recurs de cassació que havia presentat l'Ajuntament de Palamós...
30/04/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament de Palamós reitera que l'aigua de Castell i el seu entorn és apta pel bany
Les analítiques de les aigües de bany del litoral de Palamós, entre Castell i la Fosca, recullen...
30/04/2026 - Societat 16 carrers i 20 espais guarnits al 'Sant Joan Florit'
Aquest diumenge el nucli de Sant Joan tornarà a lluir en una nova edició del 'Sant Joan Florit'....
30/04/2026 - Política JuntsxCat demana al govern que escolti els veïns que demanen places d'aparcament tarifat al voltant de la Fosca
Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós es queixa que el govern municipal format per ERC i...
30/04/2026 - Política Trobada assembleària i festiva de la CUP al passeig del Mar
La Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà ja ho té tot a punt per a la jornada...