13/07/2018 Societat
Imatge d'arxiu d'una donació de sang al CAP de Palamós. (Foto. Associació de Donants de sang de Girona).
El Centre d'Atenció Primària de Palamós acull demà una de les tres donacions de sang ordinàries que s'organitzen cada any al municipi. L'activitat solidària es farà en horari de matí i de tarda, amb la finalitat de captar el màxim nombre possible de donacions en un moment de l'any, el període de vacances d'estiu, en què les aportacions al Banc de Sang baixen sensiblement.
De fet, es calcula que les donacions a l'estiu baixen al voltant d'un 30 per cent en relació a la resta de mesos de l'any. Cal tenir en compte que la gent fa vacances, les empreses i les universitats redueixen l'activitat i moltes persones canvien els hàbits i deixen de donar sang. En un municipi turístic com Palamós, amb una ocupació molt estacional, aixó es nota molt. Anna Maria Carreño és una de les coordinadores de l'Associació de Donants de Sang a Palamós.
La necessitat dels hospitals catalans, unes mil bosses diàries, no recula, però, i per això cal conscienciar de la necessitat d'anar a donar sang.
Demà teniu l'oportunitat de fer el gest solidari de donar sang al CAP de Palamós. Al matí, de deu a dues, i a la tarda, de quatre a dos quarts de nou. Només cal ser major d'edat i pesar més de 50 quilos.
Totes les notícies:
01/07/2025 - El contracte de gestió de residus de Palamós surt a concurs públic
L'Ajuntament de Palamós ja ha iniciat el procés de licitació del contracte dels serveis de...
01/07/2025 - SOS Costa Brava denuncia ocupació massiva i fondejos il·legals a Castell-Cap Roig, i acusa les administracions de passivitat
La plataforma SOS Costa Brava insisteix en l'impacte que està tenint la nàutica recreativa en la...
01/07/2025 - El Govern demana extremar les precaucions en el bany
El 15 de juny passat va començar la campanya de bany a les platges catalanes, i des d'aleshores ja...
01/07/2025 - Palamós activa mesures contra el mosquit tigre
L'Àrea de Medi Ambient de l'Ajuntament de Palamós està implantant mesures de prevenció del...
01/07/2025 - Els organitzadors del White Summer a Palamós fan una pausa i aquest estiu no n'hi haurà
Després de fer dues edicions a Palamós, el festival White Summer fa una pausa i no acudirà a la...
Notícies relacionades: