27/06/2018 Cultura
Els focs van tancar ahir la Festa Major 2018.
El gran castell de focs artificials va posar ahir a la nit el punt i final a l'edició d'aquest any de la Festa Major de Palamós. Han estat quatre dies d'actes d'oci i cultura, amb un programa que ha reunit al voltant d'una quarantena d'activitats. Balls, activitats infantils, Barraques i el recinte de les fires i atraccions a la platja Gran, han marcat el pas d'aquesta Festa Major 2018 que ja és història.
La festa va arrencar el dissabte, revetlla de Sant Joan, amb el pregó a càrrec de Santi Prats i Queti López, fins fa poc propietaris de l'emblemàtica Carnisseria Prats, del carrer Major. Ahir a la nit, una multitud va assistir al lluït castell de focs artificials de la Pirotècnia Igual, que va tancar la programació d'actes. L'alcalde de Palamós, Lluís Puig, ha valorat avui aquesta edició de la Festa Major.
Al llarg d'aquests quatre dies, la Festa Major ha ofert un programa amb unes quaranta activitats diverses i adreçades a tot tipus de públic. Segons Lluís Puig, s'ha trobat una bona línia que es va consolidant.
Al recinte de Barraques, on s'han fet concerts musicals les nits del 22 al 25 de juny, aquest any s'han venut 7.500 gots solidaris. La xifra s'ha reduït considerablement respecte al 2017, quan se'n van despatxar uns 10.000. Els usuaris compren aquest got pel preu d'un euro, per fer les seves consumicions. Després el poden bescanviar però, si no ho fan, l'euro es destina a un projecte de cooperació internacional. La proliferació del fenòmen del 'botellón' a la platja Gran, especialment durant la revetlla de Sant Joan, seria un dels factors que explicaria aquesta davallada.
Totes les notícies:
26/06/2026 - Cultura La màgia dels focs artificials posa la cloenda a la Festa Major de Palamós
La darrera jornada de la Festa Major de Palamós 2026 comença amb una activitat patrimonial. Es...
25/06/2026 - Cultura Activitats per a tots els públics en el penúltim dia de la Festa Major de Palamós
Avui és dijous i a Palamós continua desplegant-se el programa de la Festa Major 2026. El repassem...
24/06/2026 - Cultura Festivitat de Sant Joan farcida d'actes de Festa Major
Palamós celebra avui la festivitat de Sant Joan, amb la seva Festa Major ja en marxa. Un munt...
23/06/2026 - Cultura El pregó de l'Associació d'Afectades de Fibromiàlgia obre avui la Festa Major de Palamós
La Festa Major de Palamós 2026 es posarà en marxa oficialment a partir de les 8 d'aquest vespre,...
23/06/2026 - Política L'Ajuntament haurà de revisar el tancament del pressupost de l'any passat
La Intervenció de l'Ajuntament de Palamós ha detectat errors materials en el tancament del...