24/06/2018 Cultura
Litus al Cub actuen aquesta nit a Barraques.
Avui és el dia de Sant Joan i, encara amb la ressaca de la revetlla, la vila de Palamós continua vestida de Festa Major. Recordeu que, tant al matí com a la tarda, teniu jornada de portes obertes al Museu de la Pesca, de deu a dues i de quatre a set. A partir de les dotze del migdia ja no dormirà ningú perquè el grup Ventsonats s'encarregarà d'espavilar tothom amb una cercavila musical.
A la mateixa hora, missa solemne a l'església de Santa Maria, amb la Coral El Progrés i, en paral·lel, visita guiada al castell de Sant Esteve de Mar. A la tarda, animació infantil amb Juga i Juga, a càrrec de La Xarranca. Jocs gegants i tradicionals al passeig del Mar, a dos quarts de set. Una hora més tard, concert de Festa Major amb els Montgrins, a l'Arbreda. La mateixa formació, i en el mateix escenari, oferirà un animat ball, a les onze.
I mentre, a l'espai de Barraques, actuacions de Karloss Selektah, Litus al Cub i Exèrcit d'Alliberament Musical, a partir de les onze de la nit.
Totes les notícies:
04/07/2025 - Comença el festival Rumb(A)Palamós amb un concert itinerant
Avui comença la dotzena edició del Rumb(A)Palamós, el primer festival de rumba catalana de la...
04/07/2025 - El Marella Voyager fa escala al port de Palamós
Avui hi ha la segona escala de creuer d'aquest mes de juliol al port de Palamós. La fa el vaixell...
04/07/2025 - Ernest Bertran homenatja Joan Manuel Serrat a La Gorga
Joventuts Musicals de Palamós programa aquest diumenge, en conveni amb l'Àrea Municipal de...
04/07/2025 - La plaça dels Comtes de Palamós acull la primera Mini Fest
Aquest dissabte se celebra la primera edició de la Mini Fest, una festa familiar a la plaça dels...
04/07/2025 - Jornades Europa en Blau, al castell de Calonge
El castell de Calonge serà demà dissabte l'escenari d'una nova edició de les Jornades Europa en...