22/06/2018 Cultura
Focs artificials a Palamós en una imatge d'arxiu (Foto: Josep Lois).
Demà dissabte comença oficialment la Festa Major de Palamós 2018. S'han programat cap a una quarantena d'actes per a tots els públics, que s'allargaran fins dimarts vinent amb la clàssica cloenda del castell de focs artificials a la platja Gran. L'Ajuntament de Palamós convida tothom a gaudir de la Festa Major amb alegria però també amb civisme.
Malgrat abans ja s'hauran fet alguns actes previs, l'arrencada oficial de la Festa Major de Palamós arribarà demà amb l'arribada de la Flama del Canigó i amb el pregó, aquest any a càrrec de Santi Prats i Queti López, fins fa poc titulars de la coneguda carnisseria Prats del carrer Major. Amb això s'obrirà un ampli programa d'activitats, amb un especial protagonisme per a la mainada, que l'alcalde de Palamós, Lluís Puig, convida a gaudir a fons.
L'inici oficial de la Festa Major 2018 és demà, revetlla de Sant Joan. Avui, però, ja es posa en marxa l'espai de Barraques, a la platja Gran, amb les actuacions de Billy Idiot, Dr.Prats i Séptimo A. El regidor de Joventut, Xavier Lloveras, destaca que, a banda de música i cervesa, Barraques també té arguments perquè la festa sigui cívica i pacífica.
Cal recordar que demà, el diumenge i el dimarts, l'Ajuntament de Palamós habilita un servei de bus que enllaça els aparcaments del vial del Port i el centre de la Vila, per facilitar l'estacionament de vehicles. El bus farà viatges cada vint minuts, des de les set de la tarda i fins a la una de la matinada.
Si voleu consultar amb detall la programació de Festa Major, la teniu en un document adjunt a aquesta notícia.
Totes les notícies:
25/09/2026 - Cultura La Nau dels 50 metres s'obre a una nova edició de la Tecnofan Party
La festa de cultura digital Tecnofan Party aterra, una vegada més, a la Nau dels 50 metres de...
25/09/2026 - Serveis L'Empordà Wine & Food ens porta un cap de setmana de gastronomia, vins, música i cultura, al passeig del Mar
L'Àgora del passeig del Mar de Palamós serà l'escenari, des d'avui divendres i al llarg d'aquest...
25/09/2026 - Serveis Penúltima escala de creuer del setembre, amb el Marella Explorer
El port de Palamós rebrà aquest diumenge la penúltima escala de creuer d'aquest mes de setembre....
25/09/2026 - Medi Ambient Naturalistes de Girona fa un Bioblitz a Castell
L'Associació de Naturalistes de Girona presenta la primera edició del Bioblitz a Castell. Es...
25/09/2026 - Cultura Tertúlia sobre l'escola d'abans, amb l'associació Clau de Volta
L'associació Clau de Volta oferirà demà dissabte una tertúlia dins el cicle 'Les coses...