18/06/2018 Esports
La junta directiva del Palamós torna a rebutjar la proposta de vot de censura. (Foto: Javi Bujer).
La junta directiva del Palamós Club de Futbol ha refusat també la segona moció de censura presentada pel grup Junts pel Degà. La junta diu que els promotors de la moció no compleixen amb el que diuen els estatuts del club. Els han donat set dies perquè presentin còpies compulsades dels DNI dels socis que han firmat la petició del vot de censura.
La directiva del Palamós ja va rebutjar una primera moció de censura perquè no hi constava a qui s'adreçava i perquè en el full de recollida de firmes hi deia que eren per demanar una assemblea extraordinària, i no una moció de censura.
Junts pel Degà va entrar una segona moció que, segons la junta, tampoc és vàlida. Al·lega que els promotors s'estan basant en la lectura dels estatuts antics i que les firmes no van acompanyades d'una còpia compulsada del DNI. Per aquest motiu, el club torna a rebutjar la proposta de vot de censura. Joan Pau Pérez, president del Palamós Club de Futbol.
El club ha notificat als promotors de la moció que tenen set dies per presentar les còpies compulsades dels DNI. Si tot està correcte i la junta accepta finalment el vot de censura, hi ha un termini de 15 dies per convocar l'assemblea. Joan Pau Pérez diu que la directiva vol que es voti i que s'aclareixi tot plegat.
El president del Palamós diu que, en paral·lel, el club continua treballant en la planificació esportiva de la nova temporada, i admet que la moció de censura està dificultant aquest procés.
Totes les notícies:
17/06/2026 - Política Palamós tanca l'obra del passeig del Mar amb un cost de 6.870.000 euros
El Ple de l'Ajuntament de Palamós va aprovar ahir la despesa per majors amidaments del projecte de...
17/06/2026 - Serveis L'Ajuntament allarga 4 mesos el lloguer del mercat 'El Provisional'
L'Ajuntament de Palamós ha acordat allargar el lloguer del local on, des de la tardor passada, hi...
17/06/2026 - Serveis En servei la plataforma que facilita el bany autònom a persones amb mobilitat limitada
Per tercer estiu seguit, l'Ajuntament de Palamós ha posat en servei a la platja Gran del municipi...
17/06/2026 - Cultura Dos treballs es reparteixen el Premi de Recerca Unitat Popular
La CUP Palamós Vila-romà ha fallat la cinquena edició del Premi de Recerca Unitat Popular. I per...
17/06/2026 - Cultura Publicats els 6 guanyadors de les Beques Finestres, que faran una estada a la residència de cala Sanià
La sisena edició de les Beques Finestres ha proclamat 6 propostes guanyadores, 3 en català en 3...