18/06/2018 Cultura
L'APP de l'Ajuntament de Palamós es va posar en marxa l'any passat.
L'ajuntament de Palamós publica el programa de la Festa Major 2018 a través de l'APP del municipi. Aquest aplicatiu es pot descarregar de manera gratuïta amb telèfons de tecnologia Android o iOS, indistintament. L'objectiu és que els usuaris puguin consultar amb comoditat i rapidesa tot el programa de la Festa Major, ja sigui per dies o per lloc de celebració, que també es pot geolocalitzar amb Google Maps.
Per a les activitats en què cal inscripció, per exemple, l'aplicatiu municipal facilita el contacte automàtic per telèfon o correu electrònic. També preveu la localització de tots els aparcaments del municipi, saber les capacitats d'estacionament de cadascun, i la seva distància a peu del centre de la vila. L'APP de l'Ajuntament de Palamós es va posar en marxa l'any passat. Està previst que ben aviat pugui incloure nous serveis com la consulta d'agenda d'actes, notícies, telèfons d'interès, l'activitat de les àrees municipals o les propostes turístiques, entre altres.
Totes les notícies:
22/09/2026 - Medi Ambient L'estiu molt càlid augura una tardor amb risc de pluja extrema
El canvi climàtic fa que no parem de batre rècords de temperatures altes i, després d'un dels...
22/09/2026 - Serveis L'Ajuntament contracta una consultora per calcular el nou cost dels complements salarials de la Policia Local
L'Ajuntament de Palamós ha contractat una empresa externa perquè faci el càlcul dels complements...
22/09/2026 - Obres i Urbanisme L'oposició critica que els baixants del Mercat no es connectin a la xarxa d'aigües plujanes
Els grups de Junts per Catalunya i de Som-hi per Palamós i Sant Joan, tots dos en l'oposició...
22/09/2026 - Política La moció de JuntsxCat sobre Rheda, al Ple d'octubre
Després que finalment va quedar fora de l'ordre del dia del Ple municipal d'aquest setembre, Junts...
22/09/2026 - Cultura Recull dels primers anys de 'Converses de taverna', avui al cicle 'Mar fràgil'
Aquesta tarda es farà al Museu de la Pesca de Palamós la segona de les 3 sessions del cicle 'Mar...
Notícies relacionades: