06/06/2018 Societat
Les càmeres es col•locaran en accesos a indrets potencialment vulnerables als robatoris, com a la zona de La Fosca.
L’Ajuntament de Palamós està redactant el projecte per instal•lar quatre càmeres de seguretat en diferents espais públics del municipi. Les càmeres es col•locaran en accesos a indrets potencialment vulnerables als robatoris, com els sectors de la Fosca i de Mas Pareras. El sistema té capacitat per detectar i identificar a l’instant vehicles buscats per la policia.
El Ple municipal del mes passat va aprovar una modificació de crèdit que habilita una partida de 40.000 euros per a la compra i instal·lació de quatre noves càmeres de seguretat i vigilància. Tres es posaran en accessos al sector de La Fosca, i l'altra a l'accés a la urbanització Mas Pareras. L'objectiu és millorar el grau de seguretat en indrets on hi ha molta segona residència i que són especialment vulnerables als robatoris. Ho ha explicat l'alcalde de Palamós, Lluís Puig.
El projecte té l'oposició del grup municipal de la CUP. Escoltem el seu portaveu, Joan Bohigas.
El pressupost municipal, com dèiem, té una partida de 40.000 euros per a aquestes càmeres de vigilància. Ara s'està redactant el projecte, que després s'haurà d'aprovar i licitar, i la previsió de l'equip de govern és que les càmeres es puguin instal·lar abans no acabi aquest any.
Totes les notícies:
27/07/2026 - Societat L'hospital de Palamós tindrà un equip d'hospitalització domiciliària
La Fundació Hospital de Palamós vol incorporar abans no acabi aquest any un equip...
27/07/2026 - Societat L'Ajuntament licita el contracte de gestió de la Llar d'Infants Municipal
L'Ajuntament de Palamós ha iniciat la fase de licitació del contracte de gestió de la Llar...
27/07/2026 - Societat Palamós farà 3 jornades consecutives de donació de sang a l'agost
El Banc de Sang i Teixits de Catalunya i l'Associació de Donants de Sang de Girona convoquen 3...
27/07/2026 - Societat Mossos d'Esquadra reforça les comissaries de costa durant l'estiu
Els Mossos d'Esquadra han posat en marxa aquest estiu un pla integral de seguretat a tot el...
27/07/2026 - Medi Ambient Calonge i Sant Antoni posa punts informatius sobre la recollida de residus
L'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni ha posat en marxa un sistema de punts informatius de carrer...
Notícies relacionades: