06/06/2018 Esports
La Mar i Muntanya, en una imatge d'arxiu. (Foto: J. Cama).
L’Associació Atlètica Palamós ja està preparant la 39ª edició de la Marxa Popular Mar i Muntanya Vila de Palamós. La prova es farà el diumenge 17 de juny i la principal novetat és que hi haurà canvis en el recorregut que s’havia fet en els últims anys. La Marxa presenta un doble itinerari, un de 15 quilòmetres i un altre de 10, obert a tots els públics i que es poden fer caminant o corrent.
La Marxa Popular Mar i Muntanya Vila de Palamós s'ha caracteritzat sempre per recorreguts d'una gran bellesa paisatgística. La Fosca, Castell, els corriols, boscos i la franja litoral de tot aquest entorn, converteixen la marxa en un autèntic plaer pels sentits. Sense deixar aquesta línia, però, aquest any l'organització proposa un itinerari alternatiu. Ens ho ha explicat Joan Pérez, de l'Associació Atlètica Palamós.
A partir d'aquí, els participants continuaran cap al càmping King's, l'ermita de la Fosca i enfilaran la tornada cap al punt d'origen, al passeig del Mar de Palamós. La Marxa Mar i Muntanya Vila de Palamós es farà el diumenge 17 de juny, a partir de les vuit del matí. Les inscripcions es podran fer el mateix dia, des de tres quarts de set, i el preu és de vuit euros. Els inscrits tindran un obsequi de record, així com entrepà i beguda.
Totes les notícies:
23/10/2025 - La policia identifica els causants de la baralla a la Planassa
Els causants de la baralla multitudinària que hi va haver la matinada d'aquest diumenge passat a...
23/10/2025 - Aprofiten les obres del passeig del Mar per renovar la canonada d'aigües residuals
El Consorci d'Aigües Costa Brava Girona canviarà la canonada que porta les aigües residuals de...
23/10/2025 - Palamós debat el futur de la pesca
La Casa del Mar de Palamós ha estat avui la seu d'una jornada de debat sobre els reptes i...
23/10/2025 - El món local reclama més finançament a la Generalitat
La Generalitat destina 22 milions d'euros per reforçar el finançament de les administracions...
23/10/2025 - Les activitats del 'Fonament' de Calonge i Sant Antoni han reunit 800 participants
Unes 800 persones han participat en les activitats del 'Fonament', el primer festival...
Notícies relacionades: