24/05/2018 Cultura
Exemples de jocs de taula que les dues escoles de Palamós participants presenten al concurs.
Dues escoles de Palamós, La Vila i Vedruna, han presentat treballs a la quarta edició del Concurs Tísner de Creació de Jocs en Català. És una iniciativa de la Plataforma per la Llengua per fomentar un aprenentatge lúdic i creatiu del català. Les escoles palamosines hi han presentat cinc projectes, i els premis es donaran a conèixer aquest diumenge que ve, en un acte que es farà a Barcelona.
Isabel Romano, de la Comissió de Joc i Lleure de la Plataforma per la Llengua, explica en què consisteix el Concurs Tísner.
De Palamós, l'escola La Vila ha presentat tres projectes al concurs, i l'escola Vedruna, dos. Isabel Romano parla de què fan els alumnes.
En aquesta quarta edició del Concurs Tísner de Creació de Jocs en Català hi han pres part 86 aules de 49 escoles del país. Són mainada de cinquè i sisè de primària. L'organització concedeix tres premis i nou accèssits als guanyadors. A banda, hi haurà certificats de participació per a tots els alumnes. El veredicte del jurat es coneixerà en l'acte que es farà aquest diumenge al vestíbul de l'estació del Nord de Barcelona, i que estarà conduït per l'actor i humorista Toni Albà.
Totes les notícies:
28/09/2026 - Cultura Èxit de públic a la Tecnofan Party que es consolida com a punt de trobada dels amants de la cultura digital
L'onzena edició de la Tecnofan Party de Palamós ha superat totes les expectatives i consolida...
28/09/2026 - Política JuntsxCat demana al parlament la millora de l'institut escola Vila-romà
Junts per Catalunya ha presentat una proposta de resolució al Parlament, per desencallar el...
28/09/2026 - Societat L'hospital de Palamós digitalitza les biòpsies
El Servei d'Anatomia Patològica de l'hospital de Palamós ha començat el procés de...
28/09/2026 - Serveis Els càmpings gironins demanen millores en el transport públic
El sector dels càmpings gironinis reclama millores en el transport públic i enllaços més...
28/09/2026 - Societat L'Associació de Donants de Sang de Girona fa 50 anys
L'Associació de Donants de Sang de Girona va celebrar ahir, en un acte al Teatre Municipal de la...