21/05/2018 Cultura
Els cinc premiats amb les autoritats de l'hospital. (Foto: SSIBE).
La Jornada de Recerca del Baix Empordà ha lliurat quatre premis i un accèssit a la producció científica dels professionals de Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà. Com ja va explicar Ràdio Palamós, la Jornada es va fer el dijous passat, amb la participació d’un centenar de professionals del sector assistencial de la comarca. SSIBE ha anunciat també la creació de la Beca Joan Prat de Recerca Clínica, que estarà dotada amb 1.500 euros.
La Beca reconeixerà el millor projecte de recerca clínica dels professionals de l'entitat. Aviat se'n publicaran les bases i fins al 23 de setembre estarà oberta la presentació de projectes. La Beca portarà el nom del doctor Joan Prat, que va ser director mèdic de l'hospital de Palamós, entre altres càrrecs a Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà.
L'entitat ha lliurat ara els premis de la novena Jornada de Recerca, amb una dotació total de 2.200 euros. El del millor pòster ha estat per a Inma Sánchez per un treball sobre la supervivència dels diagnosticats de demència. La millor comunicació oral l'ha guanyat Maite Maneiro amb una proposta sobre la fisioteràpia en el tractament del dolor a l'atenció primària. La deshabituació del consum d'ansiolítics, tracta el tema guanyador en l'apartat de residents, comunicació realitzada per Carmen Ibarra. Finalment, un treball col·lectiu valorant un programa d'atenció a pacients diabètics, s'endú el premi al millor article publicat.
La Jornada de Recerca del Baix Empordà té la virtut de posar en contacte la producció científica realitzada per professionals de diferents sectors. Així ho reconeix el responsable del Comitè de Recerca de SSIBE, el doctor Jordi Coderch.
Per últim, la Jornada de Recerca del Baix Empordà va concedir un accèssit, per valor de 300 euros, a un article sobre l'estat nutricional dels pacients en hemodiàlisi.
Totes les notícies:
28/09/2026 - Cultura Èxit de públic a la Tecnofan Party que es consolida com a punt de trobada dels amants de la cultura digital
L'onzena edició de la Tecnofan Party de Palamós ha superat totes les expectatives i consolida...
28/09/2026 - Política JuntsxCat demana al parlament la millora de l'institut escola Vila-romà
Junts per Catalunya ha presentat una proposta de resolució al Parlament, per desencallar el...
28/09/2026 - Societat L'hospital de Palamós digitalitza les biòpsies
El Servei d'Anatomia Patològica de l'hospital de Palamós ha començat el procés de...
28/09/2026 - Serveis Els càmpings gironins demanen millores en el transport públic
El sector dels càmpings gironinis reclama millores en el transport públic i enllaços més...
28/09/2026 - Societat L'Associació de Donants de Sang de Girona fa 50 anys
L'Associació de Donants de Sang de Girona va celebrar ahir, en un acte al Teatre Municipal de la...
Notícies relacionades:
17/05/2018 - Societat La Jornada de Recerca del Baix Empordà presenta la producció científica en l'àmbit de la salut
...
12/05/2016 - Societat 15 anys de recerca científica sanitària al Baix Empordà
...
Enllaços web relacionats: