02/05/2018 Medi Ambient
Els representants d'ERC, amb l'alcalde de Palamós Lluís Puig, a la trobada que van fer a Aiguablava.
Esquerra Republicana de Catalunya posa en marxa una campanya per aturar les llicències que l’Estat ha concedit per a l’extracció de corall vermell al litoral català. Els republicans plantegen un doble front. D’una banda les accions al Senat i al Congrés, que ja s’han iniciat, per tal de demanar explicacions a l’acció del Ministeri d’Agricultura i Medi Ambient. De l’altra, en l’àmbit local, amb la presentació d’una moció a tots els ajuntaments, consells comarcals i diputacions.
La senadora gironina d'ERC i regidora de l'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni, Elisenda Pérez, ha explicat a Ràdio Palamós quines són aquestes accions.
Elisenda Pérez afirma que l'actuació de l'Estat en el cas del corall és coherent amb les formes que habitualment fa servir l'administració central.
Representants republicans del litoral gironí i del Maresme es van trobar aquest dilluns a Begur per denunciar l'actuació de l'Estat i per recordar que la mesura topa frontalment amb la moratòria de deu anys decretada per la Generalitat i que ja alertava de la precària situació del corall vermell al litoral català.
Totes les notícies:
30/04/2026 - Societat El Tribunal Suprem rebutja el recurs municipal per les retribucions extraordinàries de la Policia Local
El Tribunal Suprem ha inadmès el recurs de cassació que havia presentat l'Ajuntament de Palamós...
30/04/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament de Palamós reitera que l'aigua de Castell i el seu entorn és apta pel bany
Les analítiques de les aigües de bany del litoral de Palamós, entre Castell i la Fosca, recullen...
30/04/2026 - Societat 16 carrers i 20 espais guarnits al 'Sant Joan Florit'
Aquest diumenge el nucli de Sant Joan tornarà a lluir en una nova edició del 'Sant Joan Florit'....
30/04/2026 - Política JuntsxCat demana al govern que escolti els veïns que demanen places d'aparcament tarifat al voltant de la Fosca
Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós es queixa que el govern municipal format per ERC i...
30/04/2026 - Política Trobada assembleària i festiva de la CUP al passeig del Mar
La Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà ja ho té tot a punt per a la jornada...