26/04/2018 Societat
La jornada es fa demà a la sala d'actes de l'Edifici Fleming, al CAP de Palamós.
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà celebrà demà al matí la tercera edició de la Jornada Empresa Saludable. L’activitat forma part de la campanya ‘A l’abril, cuida’t amb salut’ i es fa amb motiu del Dia Mundial de la Seguretat i Salut en el Treball. Aquest any la jornada està dedicada al tema de les emocions i la seva influència en l’àmbit de la seguretat laboral.
Núria Vidal, tècnica de Riscos Laborals de Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà, ho explica.
La jornada de demà, a partir de quarts de dotze del migdia, a la sala d'actes de l'Edifici Fleming, la centrarà una taula rodona. Hi prendran part Belén Badia, directora de Persones i Comunicació de la farmacèutica Uriach, i Mercè Conangla, directora de l'Institut d'Ecologia Emocional. També hi serà Anna Loste, responsable del Programa Siguestú del Dipsalut. Núria Vidal dona detalls d'aquesta ponència.
La jornada acabarà a un quart de tres de la tarda, després de la conferència final que farà el periodista Albert Riera, director de comunicació del grup La Fageda. Al final s'oferirà a tots els assistents un aperitu saludable i amb productes de proximitat.
A banda de la Jornada Empresa Saludable, el Servei de Prevenció de Riscos Laborals i Medi Ambient de SSIBE també ha organitzat tallers de risoteràpia, d'introducció al ioga tibetà i de creativitat.
Al maig també hi haurà més activitats adreçades al personal del grup, com ara un taller de cuina amb productes de proximitat i una jornada de portes obertes a familiars.
Totes les notícies:
23/06/2026 - Cultura El pregó de l'Associació d'Afectades de Fibromiàlgia obre avui la Festa Major de Palamós
La Festa Major de Palamós 2026 es posarà en marxa oficialment a partir de les 8 d'aquest vespre,...
23/06/2026 - Política L'Ajuntament haurà de revisar el tancament del pressupost de l'any passat
La Intervenció de l'Ajuntament de Palamós ha detectat errors materials en el tancament del...
23/06/2026 - Política La CUP demana rebaixar les ràtios a l'aula en comptes de suprimir una línia educativa d'I3
Ahir dilluns va començar el període de matriculació pels cicles d'infantil, primària i...
23/06/2026 - Societat Els metges alerten dels riscos de les temperatures altes
Les temperatures altes que estem tenint en aquests primers dies de l'estiu, i en particular les...
23/06/2026 - Societat Calonge i Sant Antoni recomana concentrar el llançament de petards en dos llocs
El front marítim de Calonge i Sant Antoni s'ha convertit des de fa molts anys en un lloc de...
Notícies relacionades: