18/04/2018 Serveis
La regidora no adscrita a l'Ajuntament de Palamós, Vanessa Mányik, avui al 'Preguntes'.
La regidora no adscrita a l'Ajuntament de Palamós, Vanessa Mányik, dona suport als empresaris del sector de la Planassa, en el debat que tenen amb el consistori per la imatge de les terrasses. Mányik espera que s'arribarà al punt d'equilibri necessari per tal que hi hagi una ocupació ordenada dels espais públics però, alhora, els establiments vegin respectada la identitat pròpia.
Tot plegat arrenca de la proposta de revisió de l'Ordenança de la via pública, aprovada l'any 2013, que ha fet el govern municipal de Palamós. El procés està ara en una fase de participació que ha inclòs una enquesta pública. Un dels àmbits on els contactes amb els particulars són més intensos és el dels bars i restaurants de la Planassa. L'Ajuntament vol ordenar les terrasses i proposa un model d'estructura que doni una imatge més unificada. Als establiments no els agrada la idea d'uniformitat i reclamen que es respecti la seva identitat. La regidora no adscrita, Vanessa Mányik, hi està d'acord. Ho ha dit avui a l'espai de Ràdio Palamós 'Preguntes'.
L'Ajuntament de Palamós s'ha mostrat disposat a arribar a un acord amb els empresaris i es mantenen obertes les negociacions per aconseguir una solució de consens sobre la imatge de les terrasses de la Planassa. Els establiments demanen, en qualsevol cas, que la solució no es demori massa i que hi hagi un període d'adaptació per fer front a les inversions que calgui fer.
Totes les notícies:
13/03/2026 - La restricció horària dels supermercats 24h els donarà una mica més de marge a l'estiu
L'Ajuntament de Palamós ha aprovat definitivament la normativa que obligarà els supermercats 24...
13/03/2026 - La Policia Local explica a les escoles l'ús correcte dels patinets
La Policia Local de Palamós ha iniciat una sèrie de xerrades als centres educatius de secundària...
13/03/2026 - Un desconegut atraca la gasolinera de Sant Joan i fuig
Un individu amagat sota un casc integral de moto va entrar ahir a la nit a la gasolinera de Sant...
13/03/2026 - Susana Pérez aborda les causes i els efectes de la desinformació a les xarxes i recomana posar-nos a 'dieta digital'
La periodista Susana Pérez va encetar ahir al vespre el cicle de xerrades de les Jornades...
13/03/2026 - El Cor Carlit porta la seva música de gòspel a Palamós
Joventuts Musicals de Palamós i l'Àrea municipal de Cultura organitzen demà dissabte al Teatre...