18/04/2018 Societat
Xavier Ribera, president de la Cambra de Comerç de Palamós.
El president de la Cambra de Comerç de Palamós, Xavier Ribera, demana que el procés de redacció del Pla especial del port sigui el més àgil possible. Ribera assegura que hi ha moltes accions administratives congelades en espera que aquest instrument sigui una realitat. El president de la Cambra, d’altra banda, veu amb molt bons ulls el procés participatiu que acompanya l’elaboració del Pla.
La prioritat, però, és que el procés vagi ràpid. La Cambra de Comerç de Palamós creu que la redacció del pla especial del port ja no es podia demorar més. El president de la institució, Xavier Ribera, recorda que ja fa més de 15 anys que se’n parla i que d’aquest document depenen moltes activitats econòmiques, importants pel municipi.
El president de la Cambra de Comerç de Palamós destaca que la redacció del Pla especial del port s'hagi obert a la participació ciutadana.
La Cambra de Comerç és un dels agents locals que formen part de la comissió mixta que ha de supervisar la redacció del Pla especial del port de Palamós.
Totes les notícies:
11/06/2026 - Societat La natalitat baixa fa perdre una línia educativa d'I3 a l'escola La Vila
Aviat farà 3 mesos que es va tancar la preinscripció escolar pel curs 2026-2027 a educació...
11/06/2026 - Obres i Urbanisme JuntsxCat reclama llum a la platja Gran però el govern diu que Costes no ho vol
Junts per Catalunya, en l'oposició a l'Ajuntament de Palamós, es queixa de la supressió dels...
11/06/2026 - Medi Ambient Prevenció d'incendis forestals a la Fosca i Castell
L'Agrupació de Defensa Forestal Gavarres-Marítima i l'Àrea de Medi Ambient de l'Ajuntament de...
11/06/2026 - Obres i Urbanisme La reforma de la coberta de tribuna de l'Estadi haurà d'esperar al setembre
La reforma de la coberta de tribuna de l'Estadi Municipal Palamós-Costa Brava no es podrà fer...
11/06/2026 - Política El president del Parlament, Josep Rull, visitarà demà Palamós
El president del Parlament de Catalunya, Josep Rull, farà demà divendres una visita institucional...
Notícies relacionades: