Presenten la campanya turística i comercial del vermut

05/04/2018 Serveis


Emili Colls, Lluís Puig, Antoni Bachiller i Jordi Rissech, durant la presentació de la campanya aquest matí (Foto: Ajuntament de Palamós).

Emili Colls, Lluís Puig, Antoni Bachiller i Jordi Rissech, durant la presentació de la campanya aquest matí (Foto: Ajuntament de Palamós).

Aquest matí s'ha presentat la nova campanya de promoció comercial i turística de Palamós, basada en el vermut. Es posarà en pràctica els caps de setmana dels mesos d’abril i de maig, amb la finalitat d’estimular l’arribada de visitants en aquest període intermedi entre la Setmana Santa i l’inici de la temporada d’estiu. Un total de 23 bars i tavernes faran una oferta especial de vermuts i s’intentarà complementar-ho amb l’obertura de botigues el diumenge al matí.

Per tirar endavant aquest projecte l'Ajuntament de Palamós treballa estretament amb el teixit comercial de Palamós, agrupat a l'associació Fecotur, i també amb els bars i restaurants. L'objectiu és atraure visitants durant els caps de setmana d'un període que, per bé que no és la temporada baixa d'hivern, encara no entra dins la temporada alta turística. El reclam és venir a Palamós a fer el vermut i, a partir d'aquí, quedar-s'hi a fer compres i a dinar. Lluís Puig, alcalde del municipi, ha explicat avui els tres objectius de la campanya.



El regidor de Promoció Econòmica i Turisme, Emili Colls, explica que el comerç local ha d’entendre que li convé obrir els diumenges perquè és, precisament, durant el cap de setmana quan té més públic potencial.



En aquest sentit, Toni Bachiller, president de Fecotur, ha explicat que estan fent pedagogia amb els comerciants. Bachiller diu que darrerament ha canviat la tendència i el diumenge s'està convertint en un dia de quasi tanta afluència com el dissabte.



La campanya també compta amb la complicitat i la col·laboració de bars i restaurants. Jordi Rissech, president de l'Associació de Restaurants, Tavernes i Oci Nocturn de Palamós, destaca que aquesta iniciativa ajudarà a reforçar la marca Palamós com a destí turístic i de gastronomia.



Més d'una vintena de tavernes i bars del municipi participen en aquesta campanya que es completarà els diumenges amb música en viu. La campanya promocional del vermut es farà tots els caps de setmana dels mesos d'abril i de maig.



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...