Palamós farà promoció turística i comercial a través del vermut

27/03/2018 Serveis


Fer el vermut al migdia és una activitat que està cada cop més de moda.

Fer el vermut al migdia és una activitat que està cada cop més de moda.

Palamós farà una campanya de promoció comercial i turística basada en el vermut. Es posarà en pràctica els caps de setmana dels mesos d’abril i de maig, amb la finalitat d’estimular l’arribada de visitants en aquest període intermedi entre la Setmana Santa i l’inici de la temporada d’estiu. Bars i restaurants faran una oferta especial de vermuts i s’intentarà que les botigues del centre comercial de la vila obrin els diumenges al matí.

Per tirar endavant aquest projecte l'Ajuntament de Palamós treballa estretament amb el teixit comercial de Palamós, agrupat a l'associació Fecotur, i també amb els bars i restaurants. L'objectiu és atraure visitants durant els caps de setmana d'un període que, per bé que no és la temporada baixa d'hivern, encara no entra dins la temporada alta turística. El reclam és venir a Palamós a fer el vermut i, a partir d'aquí, quedar-s'hi a fer compres i a dinar. Lluís Puig, alcalde de Palamós.



Ja hi ha més d'una vintena d'establiments que estan interessats a poder participar a la campanya oferint aquests vermuts promocionals. L'alcalde Lluís Puig reconeix que el principal repte és trencar inèrcies i convèncer els comerços de Palamós que poden obrir les seves botigues els diumenges al matí.



L'Ajuntament de Palamós aportarà a la campanya la contractació d'animació musical pels carrers comercials de la vila. La campanya promocional del vermut es farà tots els caps de setmana dels mesos d'abril i de maig.



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...