23/03/2018 Societat
La videoteca de Ràdio Palamós té avui un nou reportatge audiovisual. En Carlos Ribas i en Carles Pastor continuen cercant oficis curiosos i, en aquesta ocasió, ens apropen la perruqueria canina. Una feina que, abans podia sonar extranya però que, darrerament, s'ha implantat i normalitzat més. Ara, és cada cop més habitual que els propietaris de mascotes portin els seus gossos o gats a rentar i tallar per estilisme i, alhora, promoure la seva higiène. El vídeo es diu 'Pels pèls' i el teniu a palamoscomunicacio.cat.
En el vídeo hi participen Mimat Yesares, que té una perruqueria canina a Palamós i Eva Reixach, de la perruqueria de gossos i gats Bup Bup, a Sant Antoni, i que alhora també és una associació protectora, 'Animal Rescue'.
Totes les notícies:
29/06/2026 - Successos Els Mossos investiguen un cas de tocaments a noies menors en una casa de colònies de Palamós
Els Mossos d'Esquadra investiguen un cas de presumptes tocaments a dues adolescents que passaven...
29/06/2026 - Medi Ambient Compromís de les administracions per la depuradora nova
Com ja us explicàvem dies enrere, la depuradora d'aigües residuals de Mont-ras ja ha gairebé...
29/06/2026 - Cultura Joventut fa un balanç bo de les Barraques 2026
L'espai de Barraques de la platja Gran ha estat, un any més, un dels pols d'atracció dels actes...
29/06/2026 - Cultura Palamós recordarà la Guerra Civil i la repressió franquista amb una visita a les bateries del Molí de Vent
L'Ajuntament de Palamós vol aprofitar el Dia Nacional en Memòria de les Víctimes de la Guerra...
29/06/2026 - Successos Rescaten en estat crític una dona ofegada a la platja Gran
Els serveis d'emergència es van mobilitzar aquest dissabte a Palamós per atendre una dona que es...