23/03/2018 Serveis
Aparcament de la platja Gran de Palamós.
Des d’avui divendres i fins al dia 30 de setembre, els aparcaments de la Platja Gran, la Cooperativa i la Planassa tornen a ser de pagament. Així ho contempla el contracte amb l’empresa Giropark, que s’encarrega de l’explotació d’aquests espais públics d’estacionament. En el cas de l’aparcament de la Platja Gran, els residents que paguen l’impost de vehicles a Palamós el poden utilitzar gratuïtament.
En aquest mateix espai, les persones que, sense ser residents, treballin regularment al municipi, poden estacionar amb una tarifa especial de dos euros per dia. Tret dels treballadors de l'Ajuntament, que ho poden fer des de l'Àrea Municipal de Recursos Humans, aquest abonament s'ha de gestionar amb l'empresa concessionària de l'aparcament, aportant contracte de treball, permís de circulació del vehicle i DNI.
Giropark, recordem-ho, es va adjudicar la gestió dels aparcaments de la platja Gran, la Planassa i la Cooperativa per un preu d'1'2 milions d'euros. El termini del contracte és exactament de dos anys i cinc mesos. Va començar el 19 de juliol del 2016 i s'acabarà el 19 de desembre del 2018. Cal recordar que això coincidirà amb la finalització de l'acord d'explotació dels estacionaments de la platja Gran i de la Planassa, que són propietat de la Generalitat. D'altra banda, l'Ajuntament de Palamós recorda que al municipi hi ha espais d'aparcament gratuïts al far, al carrer Terç dels Napolitans, a la plaça de l'Energia, al carrer de la Mercè amb avinguda de Catalunya, a l'Estadi, al Cementiri, al carrer de Santiago Bañeras, al Mas Guàrdies i al vial del Port. Fins a l'estiu també es pot estacionar sense cost a l'aparcament de l'Arbreda.
Totes les notícies:
22/08/2025 - La direcció de l'hospital no ha detectat més demanda assistencial a urgències aquest estiu
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà admet que el servei d'urgències de l'hospital de...
22/08/2025 - L'onada de calor de l'agost ha deixat un pic de 36'4 graus a Palamós
Les pluges de les últimes hores i la baixada de les temperatures no ens poden amagar l'empremta...
22/08/2025 - Escala de creuer amb el Marella Voyager
El creuer Marella Voyager, que al llarg d'aquest any fa 12 escales al port de Palamós, ens visita...
22/08/2025 - El Curs de flauta tanca amb un concert dels millors alumnes
Aquest diumenge s'acaba el primer Curs de flauta travessera de Palamós, que va arrencar el dilluns...
22/08/2025 - 'Els barris estan de festa' s'acomiada amb un concert d'havaneres
Palamós tancarà demà dissabte el cicle de concerts d'estiu 'Els barris estan de festa', que...