15/03/2018 Societat
L'acte es farà a les set a la sala d’actes de l’edifici Fleming de Palamós.
La delegació a Palamós de la Fundació Oncolliga Girona i Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà organitzen aquesta tarda una conferència sobre la donació d’òrgans i teixits. La xerrada porta per títol ‘Per què m’ho expliques a mí?’ i anirà a càrrec de la doctora Núria Masnou, coordinadora de transplantaments de l’hospital Josep Trueta de Girona.
Els trasplantaments d'òrgans i teixits humans són de vegades l'única alternativa de vida per a molts malalts. La donació d'òrgans, però, és una decisió voluntària, un acte d’altruisme en què una persona decideix que un cop mori li siguin extrets un o diversos òrgans del seu cos per donar-los a persones malaltes que es troben en llistes d'espera per rebre un trasplantament. Amb els avenços tècnics i científics, augmenta dia a dia el nombre de pacients que, gràcies a aquest gest solidari, poden incrementar la seva esperança de vida. Avui s'en parlarà en la conferència 'Per què m'ho expliques a mi?', L’acte és obert a tothom i es farà a partir de les set a la sala d’actes de l’edifici Fleming de Palamós.
Totes les notícies:
29/06/2026 - Successos Els Mossos investiguen un cas de tocaments a noies menors en una casa de colònies de Palamós
Els Mossos d'Esquadra investiguen un cas de presumptes tocaments a dues adolescents que passaven...
29/06/2026 - Medi Ambient Compromís de les administracions per la depuradora nova
Com ja us explicàvem dies enrere, la depuradora d'aigües residuals de Mont-ras ja ha gairebé...
29/06/2026 - Cultura Joventut fa un balanç bo de les Barraques 2026
L'espai de Barraques de la platja Gran ha estat, un any més, un dels pols d'atracció dels actes...
29/06/2026 - Cultura Palamós recordarà la Guerra Civil i la repressió franquista amb una visita a les bateries del Molí de Vent
L'Ajuntament de Palamós vol aprofitar el Dia Nacional en Memòria de les Víctimes de la Guerra...
29/06/2026 - Successos Rescaten en estat crític una dona ofegada a la platja Gran
Els serveis d'emergència es van mobilitzar aquest dissabte a Palamós per atendre una dona que es...
Notícies relacionades: