08/03/2018 Serveis
Les parcel·les venudes, delimitades en blau. (Foto: INCASÒL).
Un total de 9 empreses s’instal•laran en les parcel•les que l’Institut Català del Sòl ha venut al polígon industrial de Vall-llobrega. Les empreses, entre les quals n’hi ha de Palamós, s’han posat d’acord per contractar conjuntament la construcció de la nau, en una operació que costarà al voltant d’un milió d’euros. L’Incasol va vendre l’any passat 12 parcel•les situades en aquesta zona industrial.
Ara ha firmat el contracte de compra-venda d'onze d'aquestes peces, situades dins el Pla parcial industrial i de serveis portuaris de Vall-llobrega. La venda ha sumat en total més de 320 mil euros. Són onze parcel·les entre mitgeres, amb una superfície global de quasi 3.900 metres quadrats. La més petita en té 316 i la més gran, 461. A banda, hi ha una parcel·la aïllada, de 1.640 metres, que encara està pendent de signatura. L'alcalde de Vall-llobrega, Rufino Guirado, diu que l'operació amb l'Incasol ha estat un èxit.
En les onze parcel·les que ara s'han firmat s'hi instal·laran 9 empreses. Totes s'han coordinat per contractar conjuntament la construcció de la nau industrial. Els costarà un milió d'euros, entre un 25 i un 30 per cent menys que si ho haguessin fet per separat. Aquestes empreses tenen 223 treballadors i la nova implantació generarà 25 nous llocs de treball. Són empreses de la zona que volien ampliar les seves instal·lacions o bé estaven de lloguer i han decidit invertir en la compra i construcció d'una nau pròpia. Pertanyen als sectors de la fusteria, la pintura, la construcció, la restauració, els transports o la indústria càrnica. Una d'elles, precisament de Palamós, és Copal SL, propietària de la marca de carnisseries i xarcuteries Arnall.
Totes les notícies:
26/06/2026 - Cultura La màgia dels focs artificials posa la cloenda a la Festa Major de Palamós
La darrera jornada de la Festa Major de Palamós 2026 comença amb una activitat patrimonial. Es...
25/06/2026 - Cultura Activitats per a tots els públics en el penúltim dia de la Festa Major de Palamós
Avui és dijous i a Palamós continua desplegant-se el programa de la Festa Major 2026. El repassem...
24/06/2026 - Cultura Festivitat de Sant Joan farcida d'actes de Festa Major
Palamós celebra avui la festivitat de Sant Joan, amb la seva Festa Major ja en marxa. Un munt...
23/06/2026 - Cultura El pregó de l'Associació d'Afectades de Fibromiàlgia obre avui la Festa Major de Palamós
La Festa Major de Palamós 2026 es posarà en marxa oficialment a partir de les 8 d'aquest vespre,...
23/06/2026 - Política L'Ajuntament haurà de revisar el tancament del pressupost de l'any passat
La Intervenció de l'Ajuntament de Palamós ha detectat errors materials en el tancament del...