08/03/2018 Societat
L’escriptora i periodista Anna Manso enceta avui la 15a edició de les Jornades d'Educació i Família.
Avui comencen les Jornades d’Educació i Família de Palamós. Un any més hi haurà tres sessions amb ponents que parlaran de temes relacionats amb l’educació dels fills en àmbits com la família, l’escola i el lleure. La primera xerrada, a les nou de la nit a La Gorga, la farà l’escriptora i periodista Anna Manso amb el títol ‘Pares i mares imperfectes’. Les Jornades d’Educació i Família arriben aquest any a la quinzena edició i per això s’ha muntat una exposició commemorativa.
En la conferència d'avui, Anna Manso farà reflexionar en clau d'humor sobre el fet que intentant ser els millors pares, ens podem convertir en els pitjors. En aquest sentit, Manso recomana la imperfecció i el sentit de l'humor per desdramatitzar el fet de l'educació i la convivència entre pares i fills. La seva és la xerrada inaugural d'unes Jornades d'Educació i Família que arriben ja a la quinzena edició. Les Jornades les organitza l'Àrea de Joventut de l'Ajuntament de Palamós. El seu regidor, Xavier Lloveras, parla de l'exposició dels 15 anys.
Entre els personatges que han passat per les Jornades en aquests 15 anys hi ha el psiquiatre Joan Corbella, el sociòleg Salvador Cardús, els periodistes Rosa Maria Calaf i Carles Capdevila, o els escriptors Emili Teixidor i Luís Racionero. A banda d'Anna Manso, que parlarà avui, els altres dos ponents de les Jornades d'Educació i Família d'aquest any seran el psicopedagog Daniel Gabarró, el dia 15, i la mestra i psicopedagoga Elena Martínez, que tancarà el programa el 22 de març.
Reportatge audiovisual de les Jornades d'Educació i Família, realitzat l'any 2015.
Totes les notícies:
05/09/2025 - La campanya per reduir l'ús de somnífers aconsegueix el premi Aspid d'or de comunicació
L'estratègia publicitària i comunicativa de la campanya 'Amb les benzodiazepines t'hi pots quedar...
05/09/2025 - L'Ajuntament adjudica el canvi de gespa sintètica del camp de futbol 7
L'Ajuntament de Palamós ha donat un pas més en el procés per renovar la superfície sintètica...
05/09/2025 - El Marella Voyager fa escala a Palamós amb passatge britànic
Si ahir dijous hi va haver l'escala inaugural de creuers d'aquest mes de setembre, avui ja tenim la...
05/09/2025 - Cau un fragment de les bigues de l'escenari de l'Arbreda i l'Ajuntament les retira totes
Operaris de la Brigada Municipal de l'Ajuntament de Palamós van retirar ahir el conjunt de 4...
05/09/2025 - 56è Aplec de la Sardana de Palamós amb 3 cobles
Palamós celebrarà aquest diumenge la 56a edició del seu Aplec de la Sardana, organitzat per...
Notícies relacionades:
31/03/2017 - Societat Eva Millet diu que l'excessiva atenció que reben els nens els resta autonomia
...
24/03/2017 - Societat Maria Batet destaca el llenguatge com una de les eines per entrenar l'optimisme
...
17/03/2017 - Societat Rafael Bisquerra diu que hem de prendre consciència de la importància de les emocions a les nostres vides
...