28/02/2018 Esports
Camp municipal de futbol de Sant Antoni.
L’exjugador del Palamós, Carmelo Alejo, està fent una bona temporada en la seva primera campanya com a entrenador del Sant Antoni Club de Futbol. L’equip ocupa la sisena plaça de la classificació del seu grup de la Quarta Catalana, a set punts dels llocs d’ascens.
Pujar a la Tercera Catalana està reservat als dos primers classificats del grup. Ara mateix són el Vilablareix i el Tossa B, tots dos amb 49 punts, per bé que el primer té un partit menys. El Sant Antoni és sisè amb 42 punts. L'equip està tenint un bon rendiment però no sap si en farà prou per acostar-se a les places d'ascens. L'entrenador, Carmelo Alejo, diu que ho provaran fins al final. Així ho ha explicat a Ràdio Palamós.
Carmelo, per cert, encara està en prou bona forma com per ajudar l'equip des del terreny de joc i, per exemple, aquesta passada jornada va ser titular en el partit que el Sant Antoni va guanyar al camp del Breda per zero a un. A la plantilla hi ha altres exjugadors del Palamós com és el cas de Ferran Corredor, de Marc Pujol o de Carles Roca. Aquesta pròxima jornada el Sant Antoni rebrà la visita del Riells i Viabrea, el segon per la cua. El partit es jugarà aquest dissabte a les cinc de la tarda.
Totes les notícies:
10/08/2026 - Societat Comencen 3 jornades de donació de sang al passeig de Palamós
Des d'avui dilluns i fins demà passat dimecres, l'Àgora del passeig del Mar de Palamós serà...
10/08/2026 - Cultura 3 concerts de l'Amb So de Cobla han superat els 2.000 espectadors
La desena edició del festival Amb So de Cobla va tancar portes aquest dissabte passat a l'Àgora...
10/08/2026 - Societat L’OncoMusicFest i Costa Beats aporten més de 18.000 euros a la campanya 'Com a casa!'
Les organitzacions de l'OncoMusicFest i del CostaBeats han lliurat a Serveis de Salut Integrats del...
10/08/2026 - Serveis La proposta europea d'incrementar l'IVA a l'hostaleria genera debat
La Comissió Europea ha demanat a Espanya augmentar l'IVA al sector hoteler i al de la...
10/08/2026 - Medi Ambient Crida als pescadors nocturns de platja perquè no deixin brutícia
A l'estiu, cada cop és més habitual veure practicants de pesca recreativa que s'instal·len a les...