26/02/2018 Esports
El Palamós va encaixar el gol de l'empat en el darrer instant del partit. (Foto: Joan Pau Pérez).
El Palamós CF es va quedar ahir amb la mel als llavis. L’equip va desaprofitar una ocasió d’or per distànciar-se a cinc punts del seu perseguidor, el Granollers, que marca el límit amb la zona de descens. Guanyava 1 a 0 però els del Vallès van aconseguir empatar en el temps afegit.
El Palamós va estar millor a la primera part que a la segona. Els locals es van avançar amb un gol d'Henry i, a la represa, es van dedicar a resistir l'ofensiva del Granollers. La bona actuació del porter Quintanas semblava garantir que els tres punts es quedarien a casa, però en el minut 93 va arribar la galleda d'aigua freda del gol de l'empat visitant. Per a l'entrenador del Palamós, Pitu Batlle, l'equip va cometre massa errades.
Perdre dos punts en aquestes circumstàncies és dolorós però Pitu Batlle diu que l'equip ha d'aixecar el cap, ja.
L’empat a un final deixa les coses com estaven, amb el Palamós en dissetena posició, a dos punts d'un Granollers que continua marcant la zona de descens. Això sí, amb el gol average favorable als palamosins i mantenint també els vuit punts de diferència amb la setzena plaça. En la propera jornada, el diumenge a les 12 del migdia, el Palamós es desplaça al camp del Sant Andreu.
A la Lliga Nacional juvenil, el Palamós va sumar un punt amb l'empat a un gol al camp del Manresa. Els palamosins es van avançar amb un gol de Toni Gamell, en el minut 19, i van veure com els locals els empataven ja a les acaballes del matx. La setmana que ve el Palamós, que és desè, rebrà el Nàstic de Tarragona. D'altra banda, a la Tercera Catalana la Unió Esportiva Calonge va empatar a un gol, a casa, davant el Tordera. A la Quarta Catalana, el Sant Antoni es va endur els tres punts del camp del Breda amb una victòria per zero a un.
En bàsquet, el Multiserveis-CE Palamós va guanyar a l'Escala, 75 a 93, en un festival de triples dels dos equips, 30 en total. Va ser un partit en què els atacs es van imposar clarament a les defenses. En l'últim quart el Club Esportiu va tancar el partit amb un parcial de 4 a 19 que va deixar els locals sense opció de remuntada. Juanola, amb 30 punts i 5 triples, va ser el màxim anotador dels palamosins. Amb aquest resultat l’equip puja una posició i és setè amb un balanç de nou victòries i deu derrotes. La setmana que ve tornarà a jugar fora i visitarà la pista del Salt.
També pel que fa al bàsquet, el sènior B del Multiserveis va caure a la pista de l'Adepaf per 76 a 51. El júnior femení no va poder amb l'Osona, que el va superar a domicili per 47 a 52, mentre el masculí perdia a la pista del Farners B per un clar 81 a 52. Del Vedruna Palamós destaquem la cara i la creu dels seus sèniors masculins. L'equip A es va desfer del Palau Sacosta Salt per 78 a 56, mentre el B va perdre a casa amb el Fontajau per 57 a 66. El sènior femení va patir una ajustada derrota a la pista de l'Olot B, 66 a 64, mentre el júnior masculí no va donar opcions al Santjoanenc, a qui es va imposar per un clar 64 a 37.
En futbol sala, el sènior del Palamós, el Tatoos HH, va perdre a Hostalric per sis a quatre, mentre el juvenil va empatar a dos gols, a casa, davant l'Inter Esportiu Malgrat. El benjamí, l'Autoràpid Palamós, es va veure sorprès pel Ràcing Pineda, que va guanyar fàcilment per zero a quatre.
Totes les notícies:
24/06/2026 - Cultura Festivitat de Sant Joan farcida d'actes de Festa Major
Palamós celebra avui la festivitat de Sant Joan, amb la seva Festa Major ja en marxa. Un munt...
23/06/2026 - Cultura El pregó de l'Associació d'Afectades de Fibromiàlgia obre avui la Festa Major de Palamós
La Festa Major de Palamós 2026 es posarà en marxa oficialment a partir de les 8 d'aquest vespre,...
23/06/2026 - Política L'Ajuntament haurà de revisar el tancament del pressupost de l'any passat
La Intervenció de l'Ajuntament de Palamós ha detectat errors materials en el tancament del...
23/06/2026 - Política La CUP demana rebaixar les ràtios a l'aula en comptes de suprimir una línia educativa d'I3
Ahir dilluns va començar el període de matriculació pels cicles d'infantil, primària i...
23/06/2026 - Societat Els metges alerten dels riscos de les temperatures altes
Les temperatures altes que estem tenint en aquests primers dies de l'estiu, i en particular les...