23/02/2018 Medi Ambient
Els ocells marins protagonitzen aquesta nova activitat mediambiental. (Foto: Anna Pérez).
Demà hi ha la segona activitat del programa ‘Aquest hivern…descobrim els ocells’, que organitza l’Àrea de Medi Ambient de l’Ajuntament de Palamós. En aquest cas es tracta d’un itinerari a peu per un tram del camí de ronda del municipi. Els participants estaran acompanyats de membres del Grup de Natura Sterna que els explicaran les espècies d’ocells que habiten el nostre litoral.
Són activitats gratuïtes però que aconsellen fer una inscripció prèvia, com explica el regidor de Medi Ambient de l'Ajuntament de Palamós, Xavier Lloveras.
La propera activitat del cicle continuarà el dia 3 de març amb una sessió pràctica d'anellament d'ocells. El cicle 'Aquest hivern...descobrim els ocells' s'acabarà l'endemà, el diumenge 4 de març, amb una sessió dedicada a divulgar els secrets de l'espècie dels mussols. Tot plegat s'arrodoneix amb un concurs fotogràfic a través de la xarxa Instagram. Amb el hashtag #despertaprimaverapalamos es proposa als participants capturar els paisatges del municipi que transmeten la transició entre l'hivern i la primavera.
Totes les notícies:
23/09/2026 - Societat La Generalitat accepta el canvi de topònim 'Palamós i Sant Joan'
La Generalitat de Catalunya ha donat llum verda al canvi de topònim 'Palamós i Sant Joan'...
23/09/2026 - Serveis El Marella Discovery 2 fa avui escala a Palamós
El port de Palamós rep avui dimecres l'escala del creuer Marella Discovery 2. El vaixell arriba...
23/09/2026 - Cultura La festa de la cultura digital Tecnofan Party arriba amb novetats com un combat de realitat virtual i una karaoke van
Aquest cap de setmana torna a Palamós la Tecnofan Party, la festa de la cultura digital, amb un...
23/09/2026 - Cultura La Festa Estellés torna a Palamós
Palamós torna avui a ser seu de la Festa Estellés, que organitza Òmnium Cultural. Es tracta...
23/09/2026 - Cultura Els itineraris literaris de la Setmana del Llibre en Català passen demà per Calonge i Sant Antoni
Demà dijous, a les deu del matí, els Itineraris Literaris de la Setmana del Llibre en Català...
Notícies relacionades: